Jump to content

[SP] Sportkenners 2011 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

Eindstand

[table=header]#|Naam|Punten

1|Guardian1980|275

2|Thundercover|272

3|TomHagen|262

4|GTA-Sheep|247

5|Cabyon|150

6|Visser23|138

7|Kloep|126

8|BoerTijger|58

9|jimmiefitz|34

10|Svenie|29

|MostWantedKid|29

12|Die Hard|17

13|GTA-fan2|15

14|TekaLoca|10

15|remcconen|7[/table]

Dit is het reactietopic voor Sportkenners 2011. Plaats hier al je vragen en opmerkingen, babbel over de verschillende uitslagen, lach de achtergebleven concurrentie uit; het mag hier allemaal!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    41

  • NandroDavids

    32

  • TomHagen

    21

  • GTA-Sheep

    18

Leuk idee. Omdat ik pas sinds 2009 ben geregistreerd, heb ik nog nooit eerder meegedaan. Ik heb wel in 2010 de wk poule gewonnen. Dus met gokken komt het wel goed. Nog een vraag, wanneer komt de eerste 'gok-ronde'??

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee. Omdat ik pas sinds 2009 ben geregistreerd, heb ik nog nooit eerder meegedaan. Ik heb wel in 2010 de wk poule gewonnen. Dus met gokken komt het wel goed. Nog een vraag, wanneer komt de eerste 'gok-ronde'??

Het is geen gokken hè...'t is voorspellen, gebaseerd op kennis. Wereld van verschil.

Maar we gaan vanmiddag van start...binnen nu en 3 uur staat de eerste voorspellingsgelegenheid online :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee. Omdat ik pas sinds 2009 ben geregistreerd, heb ik nog nooit eerder meegedaan. Ik heb wel in 2010 de wk poule gewonnen. Dus met gokken komt het wel goed. Nog een vraag, wanneer komt de eerste 'gok-ronde'??

Het is geen gokken hè...'t is voorspellen, gebaseerd op kennis. Wereld van verschil.

Maar we gaan vanmiddag van start...binnen nu en 3 uur staat de eerste voorspellingsgelegenheid online :)

Ja oke, maar ik kon toen ff niet op het woord 'voorspellen' komen, dus gebruikte ik maar gokken. Je hebt gelijk gokken is iets anders dan voorspellen. Maar ik doe zeker mee.. Kijken of ik me 'voorspel kunsten' voort kan zetten na de wk-poule..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk die quiz, maar je valt op het einde van de hoofdpost in de herhaling, Nandro!

Veel succes en plezier met Sportkenners 2007!

Voor de rest was ik te laat, ik dacht dat het tot en met morgen was. Maar maakt niks uit. Succes iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk die quiz, maar je valt op het einde van de hoofdpost in de herhaling, Nandro!

Veel succes en plezier met Sportkenners 2007!

En ik dacht nog wel dat ik ze allemaal had veranderd in 2011...bij deze alsnog gedaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het WK is op de helft: In mijn top-3 bij de heren zitten degenen die nu ook in de top-3 zitten! Bij de dames heb ik er 2 van de 3... Niet slecht, maar het kan beter. Dus duimen voor morgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...