NandroDavids Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Eindstand [table=header]#|Naam|Punten 1|Guardian1980|275 2|Thundercover|272 3|TomHagen|262 4|GTA-Sheep|247 5|Cabyon|150 6|Visser23|138 7|Kloep|126 8|BoerTijger|58 9|jimmiefitz|34 10|Svenie|29 |MostWantedKid|29 12|Die Hard|17 13|GTA-fan2|15 14|TekaLoca|10 15|remcconen|7[/table] Dit is het reactietopic voor Sportkenners 2011. Plaats hier al je vragen en opmerkingen, babbel over de verschillende uitslagen, lach de achtergebleven concurrentie uit; het mag hier allemaal! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 HELEMAAL SUPER!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Oe dat wordt weer leuk! Hopelijk zijn er veel deelnemers, dat het een spannende strijd wordt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Leuk idee. Omdat ik pas sinds 2009 ben geregistreerd, heb ik nog nooit eerder meegedaan. Ik heb wel in 2010 de wk poule gewonnen. Dus met gokken komt het wel goed. Nog een vraag, wanneer komt de eerste 'gok-ronde'?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Leuk idee. Omdat ik pas sinds 2009 ben geregistreerd, heb ik nog nooit eerder meegedaan. Ik heb wel in 2010 de wk poule gewonnen. Dus met gokken komt het wel goed. Nog een vraag, wanneer komt de eerste 'gok-ronde'?? Het is geen gokken hè...'t is voorspellen, gebaseerd op kennis. Wereld van verschil. Maar we gaan vanmiddag van start...binnen nu en 3 uur staat de eerste voorspellingsgelegenheid online Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Erg leuk, ga ik zeker aan meedoen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Leuk idee. Omdat ik pas sinds 2009 ben geregistreerd, heb ik nog nooit eerder meegedaan. Ik heb wel in 2010 de wk poule gewonnen. Dus met gokken komt het wel goed. Nog een vraag, wanneer komt de eerste 'gok-ronde'?? Het is geen gokken hè...'t is voorspellen, gebaseerd op kennis. Wereld van verschil. Maar we gaan vanmiddag van start...binnen nu en 3 uur staat de eerste voorspellingsgelegenheid online Ja oke, maar ik kon toen ff niet op het woord 'voorspellen' komen, dus gebruikte ik maar gokken. Je hebt gelijk gokken is iets anders dan voorspellen. Maar ik doe zeker mee.. Kijken of ik me 'voorspel kunsten' voort kan zetten na de wk-poule.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Chille! Nandro = de beste events Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2011 Kom op mensen, jullie hebben nog een paar uur om in te zenden. Zorg ervoor dat je dat nog even doet, anders begin je direct met een achterstand op de rest! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2011 Ik vind het wel leuk die quiz, maar je valt op het einde van de hoofdpost in de herhaling, Nandro! Veel succes en plezier met Sportkenners 2007! Voor de rest was ik te laat, ik dacht dat het tot en met morgen was. Maar maakt niks uit. Succes iedereen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2011 Ik vind het wel leuk die quiz, maar je valt op het einde van de hoofdpost in de herhaling, Nandro! Veel succes en plezier met Sportkenners 2007! En ik dacht nog wel dat ik ze allemaal had veranderd in 2011...bij deze alsnog gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2011 Het WK is op de helft: In mijn top-3 bij de heren zitten degenen die nu ook in de top-3 zitten! Bij de dames heb ik er 2 van de 3... Niet slecht, maar het kan beter. Dus duimen voor morgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2011 Nou, Thundercover heeft al weer een mooie voorsprong te pakken. Hoe vaak heeft hij al gewonnen? Maar goed, zes punten, goed voor de derde plaats. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2011 Pfff, bij de mannen had ik de nummer 1 en 3 omgekeerd, met Groothuis ertussenin. En bij de vrouwen was ik Nessbit vergeten Hopelijk gaat de volgende beter. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2011 Nou, Thundercover heeft al weer een mooie voorsprong te pakken. Hoe vaak heeft hij al gewonnen? Ik ga gewoon door waar ik in 2008 mee begonnen was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts