.Levi. Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 De postcount die normaal gesproken naast je berichten staat is vanaf vandaag officieel geschrapt. Enkel in jullie mini-profiel (icoontje naast je eigen naam) en eigen profielpagina is de postcount nog zichtbaar voor jou en anderen. Het is waarschijnlijk even schrikken onder een aantal van jullie en voor een groot deel van de leden ook even wennen. Maar met deze wijziging hopen wij dat het aantal berichten die je hebt als minder belangrijk wordt beschouwd in de toekomst. De pips daarentegen blijven echter wel nog bestaan zodat je de activiteit van een lid nog kunt meten. Voor nu is het een voorlopig alternatief, er zal nog verder aan worden gesleuteld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Goed gedacht. Hopelijk werkt het idee ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Ik miste al iets Met de reden die er achter zit hebben jullie dit goed gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Vind wel leeg nu links van je post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Vind wel leeg nu links van je post. Inderdaad, Als je in een gang/corp zit dan valt het nog wel mee maar bijv bij mensen die niet in een gang/corp zitten is het gewoon harstikke leeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Misschien kan er iets in de plaats komen.. bijvoorbeeld ''Laatst actief'' Of iets anders wat op je profiel te lezen valt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Misschien kan er iets in de plaats komen.. bijvoorbeeld ''Laatst actief'' Of iets anders wat op je profiel te lezen valt. Ja, lijkt me wel goed idee. + bekijkt nu.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Vind wel leeg nu links van je post. Inderdaad, Als je in een gang/corp zit dan valt het nog wel mee maar bijv bij mensen die niet in een gang/corp zitten is het gewoon harstikke leeg. Hoezo hartstikke leeg? Je mist 1 klein regeltje tekst? Het is wel een goed idee om het eruit te gooien, al post ik niet eens voor mijn postcount Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Tegen betaling kunnen de techneuten binnen de crew er allerlei snufjes voor je inbouwen. We hebben al aanvragen gekregen voor het aantal forumawards, een publieke warncount en een foto van MegaPilot. Doe een bod, zou ik zeggen. Verder nog m'n complimenten voor deze tweak, want het ziet er weer gelikt uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 @ Indycar: Jij bent sowieso haast nooit online, daarom groeit je postcount niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 (bewerkt) Jaaaasssssss, ou aat ik ni mee potte heuurrrr. Dat niet maar ik vind het wel een slechte verandering, haal dan gelijk ook je groep en registratiedatum weg.. Dan is pas iedereen gelijk. Bewerkt: 21 januari 2011 door Casss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Want? Zou leuk zijn als je dat soort dingen onderbouwd.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Want? Zou leuk zijn als je dat soort dingen onderbouwd.. Mevrouw, Hij bedoelt dat als je alles weg zou halen dan pas iedereen gelijk is. Ik denk dat hij doelt op mensen die op hun postcount geilen alleen daarvoor de postcount is verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Goed initiatief. Dan kan ik tenminste niet meer zeuren over dat ik veel posts wil hebben. Maar het ziet er inderdaad wel wat leeg uit, nu ik er naar kijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Want? Zou leuk zijn als je dat soort dingen onderbouwd.. Mevrouw, Hij bedoelt dat als je alles weg zou halen dan pas iedereen gelijk is. Ik denk dat hij doelt op mensen die op hun postcount geilen alleen daarvoor de postcount is verwijderd. Precies. Ik heb vaak het gevoel dat mensen van tevoren als "afgewezen" worden door hun postcount, groep, gang of zelfs naam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.