June 30, 200520 yr Nu Bij img tool 2.0... Wanneer je een (txd) er bij voegt Moet je dan Rebuild Archive doen? Ja of Nee,... Ty
June 30, 200520 yr Nu Bij img tool 2.0...Wanneer je een (txd) er bij voegt Moet je dan Rebuild Archive doen? Ja of Nee,... Ty Dit hoort niet thuis in de gta sanandreas general ik denk dat je het beter bij computer talk kon posten. Maargoed ontopic:Ik weet niet waar je het over hebt vriend.
June 30, 200520 yr eej....kun je zo opties toevoegen aan je garage...?? zo ja, waar kun je dat dan downloaden?
June 30, 200520 yr Author ja andere models er bij voege zoals die nieuwe van RTS da van busje dan voeg je hem erbij alleen weet ni of je rebuild archive moet doen en het is (gta3.img)
June 30, 200520 yr Author hier stond er net een nieuwe van rts http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.288
June 30, 200520 yr Kijk gelijk bij de modding forum daar kun je het gelijk zien hoe het moet Dit dus Edited June 30, 200520 yr by B Smart
June 30, 200520 yr Rebuild archive hoeft niet altijd, meestal werkt het ook zonder, Dit hoort niet thuis in de gta sanandreas general ik denk dat je het beter bij computer talk kon posten Waar slaat dit nou weer op, hij had het beter in het GTA-modding-help forum kunnen posten.
Nu Bij img tool 2.0...
Wanneer je een (txd) er bij voegt
Moet je dan Rebuild Archive doen?
Ja of Nee,...
Ty