Jump to content
Geplaatst:
comment_1792430

Op Gtaforums.com is er al een dergelijk topic en ik vond hem dermate interresant dat ik hem hier ook maar drop

Iedereen die gta heeft gespeelt en de verhaallijn heeft gevolgt weet dat er in elke gta onopgeloste stukken in het verhaal voorkomen, soms zijn deze in latere delen van het verhaal of in een opvolger gefixt, maar vaak blijven deze ook open en is het maar de vraag hoe dat precies is afgelopen, daarom dit topic.

Tijdlijn der gebertenissen:

1986; Vice City

1986; De drugdeal tussen de Forelli´s en de Vance brothers gaat mis, maar word Vic Vance daar werkelijk vermoord? Er gaan geruchten dat het Vic Vance niet eens was die er liep

1986; Tommy Vercetti neemt het hele Vice City imperium over door de hele scarface film te kopieren alleen dan wel met goede afloop.

1991; The Introduction

1991; In ´The Introduction´ van San Andreas belt Ken Rosenberg naar Tommy Vercetti maar Tommy Vercetti neemt niet op, is hij dood of neemt hij gewoon niet op, dat hij weet dat het Ken is is onwaarschijnlijk want Ken belt via een Payphone.

1991 - 1992; Wie is Toreno?

1992; San Andreas

1992; San Andreas, wat moet The Truth met ´The Green Goo´ en wat is het precies?

1992; San Fierro, CJ Haalt Toreno´s heli neer om hem te vermoorden, maar hoe overleeft hij dit ooit?

1992; Wat gebeurt er verder met Cesar Vialpando en Kendl Johnson?

2001; Liberty City

2001; Hoe overleefd Claude het hoofdschot van Catalina op hem?

2001; Waar gaat Donald Love heen als hij plots is verdwenen?

2001; Aan het eind van het verhaal vuurt Claude een shot af om Maria stil te houden, vermoord hij haar?

Ik mis er volgens mij nog een hoop maar ik vul ze langzaam aan.

Bewerkt: door wesley123

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1793548

Dat gehele "het is niet Victor Vance die doodgaat" is gebaseerd op fantasieën van de community die Victor Vance liever niet zien sterven. Het is echter door Rockstar zelf bevestigd dat het wel degelijk Victor is. (Zie ook de pagina op WikiGTA over Victor Vance, waar dezelfde verwijzing te vinden was :) )

Geplaatst:
comment_1793750
1992; San Fierro, CJ Haalt Toreno´s heli neer om hem te vermoorden, maar hoe overleeft hij dit ooit?

In de cutscene van de 2e missie van Toreno zegt hij toch dat hij niet in die heli zat... :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1795898

1991 - Wat doet Toreno, "a suspected US Agent", in Panama en waarom probeert hij wapens te verkopen aan right-wing guerrillas?

Added, het hele Toreno verhaal is nogal vaag.

Dat gehele "het is niet Victor Vance die doodgaat" is gebaseerd op fantasieën van de community die Victor Vance liever niet zien sterven. Het is echter door Rockstar zelf bevestigd dat het wel degelijk Victor is. (Zie ook de pagina op WikiGTA over Victor Vance, waar dezelfde verwijzing te vinden was :) )

Dank u, kunnen we die doorstrepen :puh:

In de cutscene van de 2e missie van Toreno zegt hij toch dat hij niet in die heli zat... :7

Ja ik kan me ook zoiets herinneren, in ieder geval kunnen we deze dan ook doorstrepen.

Geplaatst:
comment_1797596

Ik vindt het toch wel kut dat Victor dood ging. Maar ik vindt ook dat zijn stem en zijn skin niet eens op elkaar lijken als je die skin bij die helicopter bekijkt en wanneer je Victor zelf bent.

Trouwens, zijn de Vance familie eigenlijk nou goede mensen of zijn het slechte? Want volgens mij zijn ze best goed maar het loopt verkeerd af met ze. Lance gaat dood doordat hij Tommy verraad, had hij niet moeten doen maar Victor is hoofdpersonage geweest, was die eigenlijk vijand of zo??

Bewerkt: door android

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1819494

Claude's headshot is geen mysterie, 't is een wonder.

En je kan wel zeggen dat Maria dood is, want zo is Claude nou eenmaal, en waar zou ie anders heen moeten schieten om haar stil te maken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.