Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1792861

fmQZa.png

Wie Is De Mol? is weer van start gegaan. Dit jaar gaan de kandidaten in El Salvador op zoek naar de saboteur in hun midden; de mol. Ondertussen moeten ze de spot spekken door opdrachten succesvol te volbrengen en hun ogen goed de kost te geven. Niemand is te vertrouwen, en niets is wat het lijkt...

Meer informatie omtrent de kandidaten, opdrachten, hints etc. vind je op de officiële site.

Let op: dit topic kan spoilers bevatten. Ben je nog niet op de hoogte van de laatste afvaller, dan is het beter om eerst de uitzending terug te kijken.

PS: mijn excuses voor het late openen van dit topic. Vorig jaar was ik er ook veel te laat bij, en dit jaar heb ik er blijkbaar niets van geleerd, haha.

• Reacties 89
  • Bezichtigingen 9.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1794319

Ik zou best wel een keer mee willen doen aan zoiets, helaas alleen met BN'ers (zal om die reden eens even een BN'er worden :clown:).

Maar ik denk dat je ongelooflijk paranoïde wordt van zo'n spel. Je denkt dat iemand het is, maar ook weer niet, want dat ligt er te dik bovenop, maar iemand kan ook juist duidelijk De Mol spelen, omdat iedereen dan denkt dat het te dik er bovenop ligt maar diegene het wel degelijk is. Snap je hem? :clown:

Geplaatst:
comment_1794321

Ik zeg het hier al: JAN KOOIMAN is de mol.

Ik weet niet 100 % zeker of het klopt, maar dan heb ik het hier al vast gezegd als het echt zo is :)

Wie is de mol is trouwens super leuk om te zien, en Pieter-Jan is ook geweldig :tu:

Geplaatst:
comment_1797180

Patrick of Karin is de mol.

Ik zit de hele tijd op Jan te letten. Als je op hem let staat ie altijdlinks achter aan, ja hij is lang maar let er maar eens op je zult zien dat hij altijd links achteraan staat.

En ik vind het namelijk echt jammer dat Horice eruit ligt, hij was mijn favoriet samen met Pepijn. :{

Geplaatst:
comment_1797280

Heb gister de eerste aflevering gekeken. Helaas weet ik al wie eruit gingen tot nu, maar dat maakt het niet veel minder leuk (zolang je maar niet weet wie de mol is natuurlijk). Maar op de WIDM site staat een dagboek van de Mol. In het eerste dagboek van hem staat dit:

PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!

Is dat een aanwijzing dat het niet Pepijn is? Natuurlijk kan hij ook gewoon liegen. ^_^

Snap sowieso niet waarom Pepijn iedereen door laat gaan, echt niet. Dat doet toch niemand die het spel werkelijk wil winnen? Je eigen vrijstelling in feiten "weggooien" en niet een concurrent wegwerken? Vind ik echt raar. Als ik daaraan mee zou doen als niet-mol, zou ik zo snel mogelijk iedereen weg willen hebben. Maar ja, misschien strategisch als "zie mij de mol spelen" en het dan niet zien.

Maar ja, ik zal vandeweek helemaal bij-kijken (om het zo maar even te noemen), tot nu toe kan ik alleen oordelen over de eerste aflevering.

Geplaatst:
comment_1798491

Ik weet niet 100 % zeker of het klopt, maar dan heb ik het hier al vast gezegd als het echt zo is :)

Wie is de mol is trouwens super leuk om te zien, en Pieter-Jan is ook geweldig :tu:

Jammer. :(

Art was ook wel erg verdacht vandaag.

Geplaatst:
comment_1798501

Art was ook wel erg verdacht vandaag.

Is dat die blonde die de foto's te vroeg nam? Ik vind hem iets te verdacht, volgens mij doet hij gewoon een beetje mollen.

Ik vond die jeep ritjes wel erg vet, lijkt me best leuk. :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1798641

Art was wel heel opzichtig aan het mollen, dus als hij de Mol blijkt te zijn is hij niet goed in zijn opzet geslaagd. Pepijn en Jan merkten dit ook al op, dus het is binnen de groep ook opgevallen. Maar ja, Art en Patrick hadden dan ook een beetje besloten de verdenkingen naar zich toe te trekken.

Wat ik ook vreemd vond: bij de koeienopdracht was het eigenlijk niet toegestaan om van je paard af te stappen om de kokertjes te pakken. Anna deed dit wel, wat duidelijk in beeld kwam. En toch levert dit geld voor de pot op. Lijkt me dat ze dit maar een keer door de vingers hebben gezien. :clown:

Geplaatst:
comment_1798666

Oke, nu ben ik er uit: Wie is de mol is echt een meester goed programma.

Ik heb nu echt geen idee wie het zou kunnen zijn! :cab:

Geplaatst:
comment_1798711

Tsjah.. Ik zou het niet echt weten wie de mol is. Een vriend van mij zegt al sinds aflevering een dat het Art is. Ik denk dat ik die zelfde richting in ga, maar het kan goed zijn dat we straks weer voor een complete verassing staan als de mol wordt onthuld.

Geplaatst:
comment_1798716

Leuke aflevering inderdaad weer gisteren. Ik geef toe dat die Art inderdaad vaag doet maar ik blijf bij de voorspelling die een wijs man anderhalve week geleden deed:

WIDM is geweldig. We kijken iedere week zowat uit naar donderdag zodat we weer lekker kunnen gaan kijken. Is weer erg goed dit jaar :tu: Overigens is mijn kandidate voor de Mol die Karin. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zó bangig is en zó klunzig en dan géén Mol is. Ik heb dat mens nog niets zinnigs zien doen, dus het moet wel de mol zijn. En zo niet: hulde, dan is het goed gelukt!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.