January 24, 201115 yr Zwart/wit? EDIT: Oeps, ik dacht dat er stond "... hoe je dit effect noemt." Edited January 24, 201115 yr by matt
January 24, 201115 yr Probeer eens: Filter -> Sketch -> Stamp en gooi daar een Black & White adjustment op.
January 24, 201115 yr Wat ook nog zou kunnen is een combinatie van beide, dat je eerst mijn effect doet en daarna die levels er boven op, dat je vooral wit naar voren laat komen.
January 24, 201115 yr Gta Ripper heeft gelijk. 1. Zorg dat je voorgrond kleur zwart is, en je achtergrond kleur wit 2. Ga naar filter > sketch > stamp... 3. Pas daar de sliders naar wens aan 4. Druk op 'OK', en klaar is Kees!
January 24, 201115 yr Ik vind het zelf altijd handiger om Image > Adjustments > Threshold te gebruiken. Laat iets meer detail zien en is mooi te bewerken met andere filters, bijvoorbeeld: Dark Strokes en belichtingen zoals curves en levels.
January 24, 201115 yr Ik vind het zelf altijd handiger om Image > Adjustments > Threshold te gebruiken. Laat iets meer detail zien en is mooi te bewerken met andere filters, bijvoorbeeld: Dark Strokes en belichtingen zoals curves en levels. Inderdaad, zat ik ook nog te bedenken. Je kunt ook misschien de originele stock dupliceren en dan de onderste een Bas Relief en de bovenste een Treshold, voor een mooier effect. (Vergeet wel niet de Bas Relief-layer op Overlay te zetten. )
January 24, 201115 yr Author Mijn Photoshop doet het niet Voorlopig zit ik opgescheept met GIMP . Kan dat hier ook?
January 24, 201115 yr Mijn Photoshop doet het niet Voorlopig zit ik opgescheept met GIMP . Kan dat hier ook? Bij welk plaatje wil je dit effect dan? PM Deze eventjes naar mij, doe ik het wel even snel voor je!
January 24, 201115 yr Author Dit is wat ik er van heb gemaakt, met GIMP EDIT: Bijgewerkt Ff proberen om het shirt zichtbaar te maken. Edited January 24, 201115 yr by TheJesusOfSuburbia
January 24, 201115 yr Leuk dat je zijn stropdas in kleur hebt gelaten. In vergelijking met hun gezichten is de onderkant wat grijs. Ik zou de contrast of exposure wat hoger zetten Image > Adjustments zodat de het ook echt zwart/wit is.
January 24, 201115 yr Author Ik heb m! Ff wezen knoeien Edited January 25, 201115 yr by TheJesusOfSuburbia
Weet iemand hoe je dit effect doet?