Jump to content
Geplaatst:
comment_1793383

Fallout New Vegas

Ontwikkelaar Obsidian Entertainment

Uitgever Bethesda Softworks, Obsidian Entertainment

Genre Roleplaying game

Platforms Ps3, Xbox 360, PC

Aantal spelers 1

Release 19.10.10

Demo niet beschikbaar

ey, het valt me op dat er geen topic is over Fallout New Vegas!

Zijn er ook mensen die het spel ook spelen net zoals ik en ook gráág spelen?

voor de gene die niet weten wat fallout (new vegas) is;

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2478433
2 minutes ago, Sentasi said:

Jij speelt op PC dan zeker? Voor de PS3 zijn er geen (legale) mods voor zover ik weet, en op de PS4 is 'ie nooit verschenen. (Behalve in streaming vorm dan, no thanks).

Yeap, maar ik heb ook een PS5 of Switch, dus keuze genoeg. Dat is wel dé luxe van PC gamen denk ik, vrijwel elke game heeft upscale mods door fans die er super goed uitzien, terwijl je het op console echt moet hebben van remasters of (in het geval van Cyberpunk) een dikke overhaul patch.

Geplaatst:
comment_2478437

Ja mods zijn best leuk eigenlijk, toen er mods kwamen voor Fallout 4 en Skyrim op PS4 heb ik er best veel gebruik van gemaakt. Het aanbod zal allicht kleiner zijn dan voor de PC, maar ach, vermaak me er prima mee. Maar da's ook de enige ervaring met mods die ik heb, ik ben absoluut geen PC gamer.

New Vegas met mods klinkt best leuk, hoop dat ze dat aanbieden bij een eventuele remaster. Nog een excuus om eindelijk een PS5 aan te schaffen. 7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.