January 25, 201115 yr Toen ik van middag vice city wou spelen was mijn hele save verdwenen? Ik was al bij de filmstudio en nou is het plotseling verdwenen? HELP!!!!!!
January 25, 201115 yr Dubbelposten heeft weinig zin na 20 minuten. Kijk in je prullenbak of je de savegame daar kan vinden.
January 25, 201115 yr Author Dubbelposten heeft weinig zin na 20 minuten. Kijk in je prullenbak of je de savegame daar kan vinden. daar zit hij niet. Edited January 30, 201115 yr by Janno538
January 25, 201115 yr Author weet niemand het? ik heb hem volgens mij niet verwijderd, en de andrere 2 saves staan ernog. Misschien, maar ik denk het niet, is dit de cherry poppers glitch?
February 28, 201115 yr Ik zag in het 'Savegame aanvraag' topic dat je hebt gevraagd aan iemand anders om een missie voor je te doen. Je kan de savegame toch gewoon opnieuw downloaden...
February 28, 201115 yr Ik zag in het 'Savegame aanvraag' topic dat je hebt gevraagd aan iemand anders om een missie voor je te doen. Je kan de savegame toch gewoon opnieuw downloaden... Dit topic is al vrij oud, dus volgens mij heeft Janno538 inderdaad iets dergelijks gedaan of is hij opnieuw begonnen. Hij was z'n save op 25 januari kwijt, daarna heb ik nog verschillende savegames voor 'm gehaald. Dit is dus al opgelost, dus laat 't topic maar rusten nu...
February 28, 201115 yr Ik zag in het 'Savegame aanvraag' topic dat je hebt gevraagd aan iemand anders om een missie voor je te doen. Je kan de savegame toch gewoon opnieuw downloaden... Dit topic is al vrij oud, dus volgens mij heeft Janno538 inderdaad iets dergelijks gedaan of is hij opnieuw begonnen. Hij was z'n save op 25 januari kwijt, daarna heb ik nog verschillende savegames voor 'm gehaald. Dit is dus al opgelost, dus laat 't topic maar rusten nu... Sorry! :$ Ik had niet naar de datum gekeken en heb gereageerd omdat supergtagamer vandaag nog had gereageerd, dacht dus dat het recent was..
Toen ik van middag vice city wou spelen was mijn hele save verdwenen?
Ik was al bij de filmstudio en nou is het plotseling verdwenen?
HELP!!!!!!