Jump to content
Geplaatst:
comment_1793907

cXpcP.jpg

Welkom in de PistolDome! De hangout van alle Rockstar Pistols (R*P) leden! Wij zijn een gezellige en actieve clan die ook nog een eigen SA:MP-server beheren en ook nog actief zijn in GTA IV en de Eflc. Snuffel gerust rond, of, als je wilt joinen, kijk dan in ons Recruitment.

Let op! Alleen van leden van Rockstar Pistols mogen hier posten! Posts van niet-leden zijn NIET toegestaan!

kcyHT.jpg

26-1-2011:

De SAMP server is vanaf nu speelbaar, dus kom even langs als je wilt. Er word nog veel geupdate, dus soms zijn dingen wat buggy. Om te spelen moet je een account aanmaken, maargoed. Verdere info vind je wel als je komt, kijk in de 2e post voor informatie over de server. Je mag altijd op de server spelen. =)

PtdMb.jpg

[table=header]Leden|GTA SA| GTA IV| GFWL|Rang

Cabyon|Ja|Ja|Cabyon|Chef GTA IV

Casss|Ja|Ja|Casss|Chef GTA SA

VWO-er|Ja|Nee|Nee|Serverhost SA:MP

Djmaddox|Ja|Ja|Djmaddox1|Lid

Cuban Gangster|Ja|Ja|Aki-neechan|Lid

BierBuikje|Ja|Ja|Bier4Buikje|Lid

BoerTijger|Ja|Ja|gtaivismijnspel|Lid

Basssss|Ja|Nee|Nee|Lid

Shotyoudie|Ja|Ja|Shotyoudi3|Lid

Dennis313|Nee|Ja|aerocool343|Proefperiode[/table]

Bewerkt: door Casss

• Reacties 102
  • Bezichtigingen 97.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1794339

kcyHT.jpg

De SAMP server is vanaf nu speelbaar, dus kom even langs als je wilt. Er word nog veel geupdate, dus soms zijn dingen wat buggy. Om te spelen moet je een account aanmaken, maargoed. Verdere info vind je wel als je komt, kijk in de 2e post voor informatie over de server. Je mag altijd spelen op de server. =)

Geplaatst:
comment_1794368

Hij doet het nog niet traantjes.gif

Hij doet het inmiddels! wie komt er mee spelen ?:)

Bewerkt: door BoerTijger

Geplaatst:
comment_1794486

wYp7X.gif

Back to the basic of schietspelletjes: Deathmatch! We gaan in teams van 3 (of 4, valt nog te bezien) tegen elkaar strijden. Wie de winnaar is, mag zich (voor zolang tot we de volgende IV-DM houden) de R*P King of IV-DM noemen!

Aanvang

Vrijdagavond half 8. Join om kwart over zeven, want het wordt een besloten meeting. Buitenstaanders kunnen niet joinen. Trainers zijn verboden.

Tot dan bij R*P's IV DM! :)

Geplaatst:
comment_1794850

@BoerTijger, hoe vond je de server trouwens?

Leuk! alleen beetje leeg maar ik denk dat dat allemaal nog gaat komen? maar het begin ziet er goed uit. Ga zo door

De meeting. Ik verwacht aanwezig te zijn. 100 % zekerweten doe ik niet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1794870

@BoerTijger, hoe vond je de server trouwens?

Leuk! alleen beetje leeg maar ik denk dat dat allemaal nog gaat komen? maar het begin ziet er goed uit. Ga zo door

De meeting. Ik verwacht aanwezig te zijn. 100 % zekerweten doe ik niet.

Komt allemaal nog ja, met wat bugfixes erbij enzo. :)

Edit: 2 bugfixes en kleuren toegevoegd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.