Geplaatst: 1 juli 200519 jaren comment_168907 Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd. Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt
Geplaatst: 2 november 200717 jaren comment_812535 Als je iemand heb neergeschoten, en je pakt zijn/haar geld op: ''You dont need this no more''/''Je hebt dit niet meer nodig''
Geplaatst: 7 november 200717 jaren comment_816478 als je dik bent en je shiet mense neer hoor je soms dit ''i have weight on my side" dit wil zeggen ik heb gewicht aan mijn zijde ik heb nog eentje gehoort op youtube ma of het in het spel komt weetikniet cesar:hey cj how r u look i ave a race for you cj:what!,does the pope shit in the woods cesar:ese i dont care if the pope shits in da woods, now do you wanna do this race cj:aight homie im down cesar:aye ese se you later nederlands cesar:cj oe ist ,kijk ik heb een race voor u cj:wat!,shijt de paus in het bos?!?! cesar:vriendt het kan me niet shele of de paus in het bos shijt wil je die race nu doen cj:ja ok ik ben er wel voor in cesar:ok vriendt later ok best wel grappig het is wel niet precies ma het is ongeveer dat
Geplaatst: 7 november 200717 jaren comment_816496 als je in een gestolen auto zit en iemand botst tegen je aan zegt hij "you broke my shit" dat betekend je hebt MIJN schit vernield in een gestolen auto
Geplaatst: 7 november 200717 jaren comment_816520 of als je tegen iemand botst zegt hij ook van.damn dude did you buy your license
Geplaatst: 7 november 200717 jaren comment_816715 Ik reed rustig in mijn "gekochte"wagen. Ik botste per ongeluk tegen een ander auto en die zegt "Now I steal another car!" Vertaling, "Nu steel ik een ander auto!"
Geplaatst: 8 november 200717 jaren comment_816858 Ik zat laats in een auto, in toen hoorde ik zo'n rus: Am'e gonna change-my-toilet seet. Als je tegen een vliegveld-controle hokje aan botst: Pilot's are looking younger these days en They give a pilot-license to everybody these days En de ballas als ze zo'n meijsje tegenkomt: Ey lady en Wassup girl? Vertalingen: Ik ga mijn wc bril vervangen, Pilote lijken steeds jonger tegenwoordig, Ze geven ook aan iedereen een piloot diploma tegenwoordig, He meisje, Alles goed. Als me er meer te binnen schieten, meld ik die wel Sef
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1146739 Ik vind het wel grappig is hy zegt tegen ieemand die hij neerknalt : You shoud stay at home xD je was beter thuis gebleven Ik moest net op de vlucht voor de politie xD ( zonder voertuig) Politieman : Stop Running you girl !! Stop met lopen meisje
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147480 ik weet niet of deze al geplaatst was: uit de politiehelikopter "Help i'm out of bullets… but don't worry i got extra!" (of ziets'
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147546 jah ook met die Police Maverick'"s: Hey, I can see my house from here'' zegt de ander: Hey, will you want to shut the fuck up, you stop right now (laatste zin tegen Carl) en die boerenoma met die rode theedoek zegt ook dingen als: ''Look out, you dummie!'' en ''Take it easy, fella!'' er is ook zo''n boer die zegt altijd: ''Get out of the damn road you piece of shit'' waarna ik hem altijd in elkaar sla Bewerkt: 22 oktober 200816 jaren door sniper rifle
Geplaatst: 23 oktober 200816 jaren comment_1148361 Als je een auto steelt zegt die persoon soms wel eens: hey i stole this car too. 'hey ik heb deze auto ook gestolen.
Geplaatst: 24 oktober 200816 jaren comment_1148808 of als je politiehelicopter achter je aan hebt. Politie 1 : I see my house from here. Politie 2 : I have no time for this shit. vertaling : Politie 1 : Ik kan myn huis van af hier zien. Politie 2 : Ik heb geen tijd voor dit gel*l * = u En in de missie OG Loc. Freddy : Your ar so slow Suggar. OG LOC : Your ar a f*cking b*sterd , cj get him vertaling Freddy : Je bent zo sloom sgatje . OG LOC : Je bent een ....... ...........[/font] , Carl Johnson pak hem!
Geplaatst: 24 oktober 200816 jaren comment_1148810 vergeten : Als je naar een ballas toe loopt bij een paarse met mutsje , en zonnenbril. BALLAS 1 : HEY MAN . BALLAS 2 : SUCK MY BALLES MOTHERFUCKING BIG HEAD.[/font] vertaling : BALLAS 1 : HEY MAN . BALLAS 2 : Lik mijn ballen moederneuker groot hoofd. ( ofzo)[/font]
Geplaatst: 24 oktober 200816 jaren comment_1149118 '"Taco's? Again? Hell No. Chicken man, no discussioN!'' - Big Smoke
Geplaatst: 24 oktober 200816 jaren comment_1149252 vergeten : Als je naar een ballas toe loopt bij een paarse met mutsje , en zonnenbril. BALLAS 1 : HEY MAN . BALLAS 2 : SUCK MY BALLES MOTHERFUCKING BIG HEAD.[/font] vertaling : BALLAS 1 : HEY MAN . BALLAS 2 : Lik mijn ballen moederneuker groot hoofd. ( ofzo)[/font] Zo! 3 keer posten. Toch maar fijn dat de mods een bewerk knop op je bericht hebben gezet. Als je soms op de weg gaat staan, zegt zo'n gast wel eens: don't make me get out my seat Vertaling: zorg er niet voor dat ik uit mijn stoel moet komen! Hij bedoelt, zorg er niet voor dat ik moet gaan slaan. @ hierboven ja die is ook leuk! Bewerkt: 24 oktober 200816 jaren door GTA freakje
Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd.
Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig
PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt