Jump to content
  • Reacties 182
  • Bezichtigingen 22k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1813531

Word nog spannend :bier: . Het vorige nummer heb ik echt nog nooit gehoord. De nieuwe weet ik gelukkig wel weer :D .

Ja, de spanning lijkt weer terug te zijn, maar dan moet ik het nieuwe fragment nog wel even zien te plaatsen. Toen ik 'm vanochtend voor 't eerst hoorde had ik nog geen idee, maar nu ik 'm nog weer 's luister komt het me wel bekend voor. Dat wordt weer hersens kraken de komende dagen.

Geplaatst:
comment_1814709

Ik moet toegeven dat het bekend klinkt, maar je moet de song echt door en door kennen wil je't met 2 seconden doen..:puh:

Ehh.. nee. Ik wist hem zelfs. En ik luister in geen duizend jaar dat soort muziek. :clown:

Geplaatst:
comment_1814895

Ik heb nog altijd geen idee in welke hoek ik dit nummer moet zoeken...dat worden geen punten voor mij dit keer, vrees ik :(

Nu maar hopen dat je geen verstoppertje speelt :clown: .

Geplaatst:
comment_1815112

Ongelooflijk dat ik die vorige niet wist...echt zo'n OHJA!-momentje was dat toen ik 't antwoord net zag. De nieuwe weet ik ook nog niet, maar daar gaan we morgen 's even goed over nadenken.

Geplaatst:
comment_1815604

Ayo Technology van Milow kende ik ja, maar uit die 2 seconden kon ik echt niks afleiden..Deze zou ik geweten hebben mochten het bijvoorbeeld 5 seconden zijn zoals bij de vorige Raad De Artiest, ik nam sporadisch deel aan de contest en wist toch een paar fragmenten te raden. Nieuwste fragment weet ik weeral niet. Overigens wil ik nog even vragen om de fragmenten wat langer te maken, want 2 seconden is wel heel weinig. Ik kan van een superbekend nummer 2 seconden nemen en niemand zou het kunnen raden, omdat die 2 seconden er gewoon niet toe doen.

Bewerkt: door MegaPilot

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.