Jump to content
  • Reacties 182
  • Bezichtigingen 22k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1821472

Na twee keer slechts één goede oplossing zal ik het iets makkelijker maken, alhoewel het Teh_Ninja op deze manier wel bewijst een goede fragmentherkenner te zijn. :)

Geplaatst:
comment_1821475

Jep, Teh_Ninja is goed bezig! Dat wordt nog heel lastig om die in te halen. De nieuwe herken ik, maar artiest en titel moeten nog even van het puntje van m'n tong komen... :)

Geplaatst:
comment_1821908

Jep, Teh_Ninja is goed bezig! Dat wordt nog heel lastig om die in te halen. De nieuwe herken ik, maar artiest en titel moeten nog even van het puntje van m'n tong komen... :)

Als je hem nu herkent maak je al een mooi begin. Ik heb deze keer geen idee :N .

Geplaatst:
comment_1821914

Ik weet niet hoe Platy opeens aan 2 extra punten komt, maar die wil ik ook!

Volgens mij heb je hem voor de laatste inzending toch punten gegeven terwijl hij het antwoord fout had :puh:

Geplaatst:
comment_1821955

Als je hem nu herkent maak je al een mooi begin. Ik heb deze keer geen idee :N .

Dat zou heel mooi zijn, want ik heb 'm vanmiddag ingestuurd :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1822039

Ik weet niet hoe Platy opeens aan 2 extra punten komt, maar die wil ik ook!

Volgens mij heb je hem voor de laatste inzending toch punten gegeven terwijl hij het antwoord fout had :puh:

Scherp! :tu: Heb ik inderdaad gedaan, stom van me.

Dat zal een vergissing zijn. :engel:

TomHagen, stop dat geld snel weg!

:clown:

Oké, maar je krijgt het niet terug hoor. :*D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.