Jump to content
Geplaatst:
comment_1793699

ik heb nu twee mogelijkheden voor m'n nieuwe PC op het oog, zouden de mensen hier even naar de specs kunnen kijken, en vervolgens de peiling in kunnen vullen?

OPTIE 1:

Moederbord: Intel moederbord met H55 chipsets.

Processor: Intel Core-2-Duo i3-550 3.2ghz.

Geheugen (RAM): DDR3 1333mhz kingston 2gb (2x2gb).

Harde schijf: HDD 3,5’’ 7200tpm Sata-II 500gb.

Videokaart: Pci-E VGA Nvidia GT210 512mb.

OPTIE 2:

Moederbord: Intel moederbord met P55 chipsets.

Processor: Intel Core-2-Quad i5-760 2,8ghz + GT.

Geheugen (RAM): DDR3 1333mhz kingston 4gb (2x2gb).

Harde schijf: HDD 3,5’’ 7200tpm Sata-II 500gb.

Videokaart: Pci-E VGA Nvidia Cuda GT240 1024mb.

alvast bedankt :bier:

>>> Door Hanneswasco: Overbodige poll verwijderd.<<<

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1794405

jij maakt een topic waar jij om hulp vraagt, vervolgens luister jij gewoon amper er naar en loop je niet veel anders dan zielig te doen hoe slecht je het weet, dat laatste zou mij echt een worst zijn en daarom help ik vaak zat mensen al niet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1794413

excuses....ik luister wel, ik ben gewoon een enorm moeilijk persoon:(

enne, dat zielige verhaal is waar, ik wordt echt wanhopig van het niet kunnen spelen, een PC zoeken, horen dat het niet goed genoeg is.....damn!

het spijt me, ik moest het even kwijt.... ik wil niet op zo'n manier overkomen

@Hayte, echt waar?!:) enig idee van de te verwachte FPS?

Bewerkt: door loatty

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1794422

sweet, als dat het geval is (en ik wacht nog heel even, zoals ik al zei, ik ben een moeilijk persoon, dus ik wil niet nog meer zeiken als het niet nodig is...) dan kan ik 'm gewoon zo laten:)

ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden, aan iedereen, het was echt niet mijn bedoeling om zo zielig over te komen :N

Geplaatst:
comment_1794495

Hou toch op met u GTX 460 , dat vereist wss een ander moederbord.En dat kan hij nu niet hebben met die 2 pc's .

En u RAM is helemaal geen probleem .

Nou ja aangezien hij het moederbord enzo nog niet heeft zal de winkel er wel rekening mee houden als hij om een GTX460 vraagt, maar goed, thats out of the question ;)

Geplaatst:
comment_1794512

Hou toch op met u GTX 460 , dat vereist wss een ander moederbord.En dat kan hij nu niet hebben met die 2 pc's .

En u RAM is helemaal geen probleem .

Waarom zou dat een ander moederbord vereisen? O.o

Geplaatst:
comment_1794521

loatty, ik heb je twee onderwerpen samengevoegd, aangezien de onderwerpen wel heel nauw met elkaar te maken hebben. Een tweede topic is dan niet nodig; je kan gewoon in hetzelfde topic doorgaan met het stellen van je vragen aan andere leden.

Geplaatst:
comment_1794622

Wil je alsjeblieft in de toekomst alleen dingen zeggen als je ze zeker weet? Nu raakt paolo misschien in de war en gaat het helpen van hem langer duren, en dat is iets wat niemand wilt. Voor een nieuwe grafische kaart zal je geen nieuw moederbord nodig hebben, op elk hedendaags moederbord zit wel een PCIe slot. Alleen zal je garantie misschien wel vervallen (hangt af van hoe zij werken, ik zou daar even naar informeren) als je zelf dingen gaat vervangen.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1794835

het zou nu ook een andere kaart kunnen worden, maar ik heb geen idee welke kaart het eigenlijk is:(

hij staat als: Pci-E Asus EAH 5770 1GDDR5

kan iemand even zeggen wat voor kaart dit is, en zijn/jaar mening erover geven, alstublieft?:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.