Jump to content
Geplaatst:
comment_1797712

1296634786-460.png

Het idee:

Mensen kunnen zonder scriptervaring hun eigen simpele SAMP/PAWNO script samenstelling voor simpele events, of gewoon omdat je het leuk vind. Het systeem gaat via 2/3 lijsten: een lijst met mogelijkheden en een lijst met toegevoegde dingen.

Voortgang:

Layout is redelijk af, nu nog invullen en het script werk.

Voorgeinstalleerde scripts:

Natuurlijk gaat Spawno ook voorgeinstalleerde script hebben, zoals een wapen en voertuig commando, heb jij nog een goed idee? Post het hier, laat het door iemand maken of maak het zelf. Dan PB je het naar mij, en zet ik het in het programma.

[table=header]Script|Auteur

Voertuig Commando|Remcconen

Wapen Commando|Morph1

Auto-kleur Commando|Remcconen[/table]

Plaatje van design

1297941540-770.png

Wat vinden jullie? :)

Bewerkt: door Casss

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1799676

Mijn vehicle dialog werkt. :) Alle voertuigen zitten er in geordend op de voertuigenpagina van Wiki.sa-mp.com.

Welke functie zou je er nog meer in willen?

Bewerkt: door Remcconen

Geplaatst:
comment_1799899

Mijn vehicle dialog werkt. :) Alle voertuigen zitten er in geordend op de voertuigenpagina van Wiki.sa-mp.com.

haha, doe je snel, ik ben eerlijk gezegd nog niet eens begonnen, heb een onwijs druk weekend gehad en mijn ouders zijn nog een week weg dus dan moet ik met me zus ook nog huishouden en met school heb ik het erg druk dus voorlopig trek ik mezelf even terug. tevens heb ik al weken niet meer aan mijn eigen server gewerkt.

dus voor dit project is de wapendialog weer vrij, mischien dat ik later nog eens kan helpen, srry.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1805049

In welke programmeertaal word het geschreven? But KUTGW :)

Ziet er trouwens nice uit :bier:

Delphi 6. :) Visual Basic is goed, maar ik erger me altijd aan dat .net wat mijn school PC's niet hebben.

VB2010 als ik het zo goed bekijk,

Ja design ziet er toppie uit, Daar gaat het eigenlijk niet om. Vind het meer om de inhoud gaan

Ach, het design is het eerste contact, anders had ik wel een DOS applicatie gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.