Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Speaker input vraag

Hallo,

Ik heb zojuist nieuwe speakers gekregen maar ik weet niet wat voor soort kabel er in moet naar de vesterker

p2030036.jpg

Uploaded with ImageShack.us

als iemand dit weet zou ik dat graag willen weten

alvast bedankt

groetjes Markoes

Featured Replies

Als je er een eventueel merk en alles bij wilt zeggen kan het helpen :) Als ik zo er snel naar kijk lijkt het me een x.xMM jack ingang, maar dat is echt een wilde gok. Er zaten geen kabels bij toen je hem kreeg?

• Author

Als je er een eventueel merk en alles bij wilt zeggen kan het helpen :) Als ik zo er snel naar kijk lijkt het me een x.xMM jack ingang, maar dat is echt een wilde gok. Er zaten geen kabels bij toen je hem kreeg?

Het merk is Marquant

full.jpg

Die lijkt mij, maar ik heb weer geen idee hoe deze kabel heet, waarschijnlijk hangt die wel bij het onderdelen huis :)

Hoe oud zijn die speakers al? Het zou kunnen dat je er gewoon ouderwets koperen draadjes in moet proppen.

• Author

full.jpg

Die lijkt mij, maar ik heb weer geen idee hoe deze kabel heet, waarschijnlijk hangt die wel bij het onderdelen huis :)

deze kabels passen niet

Hoe oud zijn die speakers al? Het zou kunnen dat je er gewoon ouderwets koperen draadjes in moet proppen.

Lijkt mij ook. Niet dat het ouderwets is. Veel speaker sets die niet specifiek voor de pc bedoeld zijn hebben dat.

• Author

Dopjes losdraaien, kabels door het dopje heen, vastmaken aan de connector, dopje er weer opdraaien, en klaar is kees. Volgens mij is het zo'n systeem.

ik kijk wel even

Dopjes losdraaien, kabels door het dopje heen, vastmaken aan de connector, dopje er weer opdraaien, en klaar is kees. Volgens mij is het zo'n systeem.

ik kijk wel even

Klopt, en anders kan het met de banaanstekkers.