Jump to content

Ontwerp voor een paviljoen


Puma

Recommended Posts

Profielwerkstuk :). Video spreekt boekdelen denk ik, net zoals het Picasa albumpje. In de video wordt uitgelegd waar het gebouw op slaat, waar het over gaat, wat het betekent.

Picasa album:

https://picasaweb.go...feat=directlink

Zit kleine 70 uur werk in, ik wil het ook voor m'n portfolio kunnen gebruiken die natuurlijk van belang is als je je aanmeldt voor een studie 'bouwkunde' :D. Als het cijfer bekent is zal ik dat wel doorgeven :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen verstand van modden, maar kan wel zeggen dat ik dit een heel mooi ontwerp vind. Het 'schip' en de 'golven' zijn mooi uitgewerkt en het dek in de stijl van zo'n typisch Amsterdamse gevel maken vind ik echt briljant. Good job!

Valt zoiets echt in te sturen trouwens? Ik bedoel, 't kan gewoon een leuke opdracht voor school zijn natuurlijk, maar zou je dit ook daadwerkelijk in kunnen sturen als serieus ontwerp?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er heel goed uit!!

Het zou trouwens een hele uitdaging, (een bijna onmogelijke uitdaging?) zijn om zoiets bouwkundig en constructief uit te werken zodat het echt gebouwd kan worden :puh:

Waarmee heb je dit eigenlijk getekend?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft het volgens mij getekend met Google SketchUp :puh: (Te zien aan de 2D poppetjes)

Ik heb donderdag een informatie dag gehad van verschillende studies (4VWO), maar naar welke universiteit ga jij?

Ik ga misschien Bouwkunde bij de Technische Universiteit Eindhoven studeren :puh:

Verder, heb je het filmpje ook ingeleverd? Ik vind de camera bewegingen nogal slordig, maar dat komt natuurlijk ook door Google Sketchup, misschien had je het naar 3D Studio Max kunnen exporteren, en vanuit daar er een animatie van kunnen maken?

Link to comment
Delen op andere websites