Geplaatst: 6 februari 201114 jaren comment_1799792 als ik roman bel voor een taxi, en ik stap in, kost de rit dan geld? En waarom word de chauffeur aan het einde van de rit boos?
Geplaatst: 30 maart 201114 jaren comment_1822026 thnx maar ik was er al een klein beetje achter, want als je roman in je telefoonlijst heb kan je bij hem meer kiezen als alleen bellen dus darten enzoo toch?? ja zolang je boven 60% vriendschap blijft dan behoud je de special ability namelijk car service (taxi)
Geplaatst: 30 maart 201114 jaren comment_1822053 ja maar de optie is ook een tijdje weg zo gauw het depot in brand is gevlogen Bewerkt: 30 maart 201114 jaren door bassieboy35
Geplaatst: 3 april 201114 jaren comment_1823552 ja maar de optie is ook een tijdje weg zo gauw het depot in brand is gevlogen hij komt erna wel terug want ik zit al verder en kan nog steeds om taxi vragen
Geplaatst: 5 juni 201113 jaren comment_1847832 ik had taxi al lang open na de missies ik zou gewoon roman vaak mee uit vragen
Geplaatst: 19 juli 201113 jaren comment_1862706 Je kan ook gewoon een normale Taxi nemen en als je op de plek bent schiet je de chauffeur neer? en pak je je eigen geld dat ik wat ik altijd doe. Die chaffeur gaat extra langzaam zitten doen,druk ik op spatie(hurry). Schiet die nog niet op. ben ik $37 dollar kwijt door stilstaan. maar die vent,mohamed die zegt ook Dog lover. en hij zegt ook dat hij hoopt hij jou niet meer hoeft aftezetten. als je hem op het eind uit zijn taxi haalt rent hij weg,dan zegt hij: i tell this to Roman.(ik vertel dit aan Roman!) Haha of dat Roman mij in elkaar gaat slaan.
als ik roman bel voor een taxi, en ik stap in, kost de rit dan geld?
En waarom word de chauffeur aan het einde van de rit boos?