Geplaatst: 9 februari 201114 jaren comment_1800970 Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$ Budget: €400 Doel: Internet, muziek luisteren Desktop of laptop: laptop Merk pc of samengesteld: / Benodigde randapparatuur: / Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: / Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: / Extra koeling (voor overklokken)? / Bewerkt: 9 februari 201114 jaren door PrioXCoMBo
Geplaatst: 9 februari 201114 jaren comment_1801014 Met dat geld heb je nieuw alleen een mini/midi laptop. Ik heb voor dezelfde opdracht gestaan. Ik denk dat je 2e hands beter kunt gaan zoeken.
Geplaatst: 9 februari 201114 jaren Auteur comment_1801030 Met dat geld heb je nieuw alleen een mini/midi laptop. Ik heb voor dezelfde opdracht gestaan. Ik denk dat je 2e hands beter kunt gaan zoeken. €400 mag natuurlijk ook nog
Geplaatst: 9 februari 201114 jaren comment_1801035 Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$ Budget: €400 Doel: Internet, muziek luisteren Desktop of laptop: laptop Merk pc of samengesteld: / Benodigde randapparatuur: / Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: / Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: / Extra koeling (voor overklokken)? / Wil je echt alleen internetten en muziek luisteren? Want met die specificaties kun je nauwelijks een netbook kopen Je bent beter af met een pads dan. (iPads, maar dan niet van Apple). Kun je ook met een internetabbonement overal internetten.