Geplaatst: 9 februari 201114 jaren comment_1800970 Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$ Budget: €400 Doel: Internet, muziek luisteren Desktop of laptop: laptop Merk pc of samengesteld: / Benodigde randapparatuur: / Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: / Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: / Extra koeling (voor overklokken)? / Bewerkt: 9 februari 201114 jaren door PrioXCoMBo
Geplaatst: 9 februari 201114 jaren comment_1801014 Met dat geld heb je nieuw alleen een mini/midi laptop. Ik heb voor dezelfde opdracht gestaan. Ik denk dat je 2e hands beter kunt gaan zoeken.
Geplaatst: 9 februari 201114 jaren Auteur comment_1801030 Met dat geld heb je nieuw alleen een mini/midi laptop. Ik heb voor dezelfde opdracht gestaan. Ik denk dat je 2e hands beter kunt gaan zoeken. €400 mag natuurlijk ook nog
Geplaatst: 9 februari 201114 jaren comment_1801035 Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$ Budget: €400 Doel: Internet, muziek luisteren Desktop of laptop: laptop Merk pc of samengesteld: / Benodigde randapparatuur: / Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: / Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: / Extra koeling (voor overklokken)? / Wil je echt alleen internetten en muziek luisteren? Want met die specificaties kun je nauwelijks een netbook kopen Je bent beter af met een pads dan. (iPads, maar dan niet van Apple). Kun je ook met een internetabbonement overal internetten.
Geplaatst: 9 februari 201114 jaren comment_1801038 Ik heb ff snel een lijstje gemaakt met minimaal 250gb HDD omdat je muziek wilt gaan luisteren en(denk ik) wel veel opslag nodig hebt, 3gb ram en maximaal 400 euro. http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:RYwxDoMwDEXv8meGQHBBOQBbp56gSjwEQYMchkood69ThPBivf--fSBJYJkiLwEOm8Q5oznDV5Jds8DZa6TK8_P9heuNuTB-4FpSzD7JaemC6qrZ2E9x2Vky3AFLVNdaLawZOn291ju0Dzv2KI1WhrvSkdG5S380KKX8AA
Geplaatst: 9 februari 201114 jaren Auteur comment_1801045 Wil je echt alleen internetten en muziek luisteren? Want met die specificaties kun je nauwelijks een netbook kopen Je bent beter af met een pads dan. (iPads, maar dan niet van Apple). Kun je ook met een internetabbonement overal internetten. Ja, ik zal hem ook gaan gebruiken voor school Ik heb ff snel een lijstje gemaakt met minimaal 250gb HDD omdat je muziek wilt gaan luisteren en(denk ik) wel veel opslag nodig hebt, 3gb ram en maximaal 400 euro. http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:RYwxDoMwDEXv8meGQHBBOQBbp56gSjwEQYMchkood69ThPBivf--fSBJYJkiLwEOm8Q5oznDV5Jds8DZa6TK8_P9heuNuTB-4FpSzD7JaemC6qrZ2E9x2Vky3AFLVNdaLawZOn291ju0Dzv2KI1WhrvSkdG5S380KKX8AA Bedankt! Ik zal er is voor gaan zitten.
Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb er totaal geen verstand van dus neem het me niet kwalijk dat ik sommige dingen niet weet :$
Budget: €400
Doel: Internet, muziek luisteren
Desktop of laptop: laptop
Merk pc of samengesteld: /
Benodigde randapparatuur: /
Besturingssysteem: Windows 7
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: /
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: /
Extra koeling (voor overklokken)? /
Bewerkt: door PrioXCoMBo