Jump to content
Geplaatst:
comment_1801114

Bekijk de eerste van een serie gameplay videos voor L.A. Noire genaamd “Orientation”. Deze video laat de core mechanics van de game zien waaronder het zoeken naar clues, de basisprincipes van ondervragingen en klassieke actie zoals shootouts. Deze video is geheel gemaakt met ingame beelden en geeft weer hoe je jouw detective skills, intuïtie en sluwheid kan gebruiken om een moeilijke zaak op te lossen.

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

• Reacties 55
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1801122

Deze game is zo geweldig. Die gezichten zijn zo gedetailleerd, echt heel mooi gedaan. Lijkt net of je naar een film kijkt, zo goed. Dit is denk de beste game tot nu toe qua gezicht-animatie. KUTGW.

Geplaatst:
comment_1801128

Ik had deze al elders gezien, maar heb er geen probleem mee er nog eens naar te kijken ;) In de gameplay zie je dingen van Rockstar, ik hoop dat de besturing gelijk is aan GTA IV en RDR,dat zou wel zo fijn zijn.

Geplaatst:
comment_1801153

Wauw,

Lijkt me echt een vet spel.

Gewoon GTA alleen zijn de rollen omgedraaid :)

Vet mooie graphics! Ik dacht dat GTA IV al alles was met graphics,

maar nu ik dit zie...

Geplaatst:
comment_1801159

Grafisch ziet het spel er erg sterk uit. Blijkbaar kan het spel alle kanten uitgaan bij het kiezen van een optie bij het ondervragen van een verdachte. Ik zag ook dat je met meerdere characters kan spelen. (Ik zag o.a. een agent en een detective.)

Bewerkt: door Jesperkaj

Geplaatst:
comment_1801162

Grafisch ziet het spel er erg sterk uit. Blijkbaar kan het spel alle kanten uitgaan bij het kiezen van een optie bij het ondervragen van een verdachte. Ik zag ook dat je met meerdere characters kan spelen. (Ik zag o.a. een agent en een detective.)

Listen again. Je werkt jezelf op van patrouille agent tot detective. De agent en de detective zijn dus hetzelfde personage.

Geplaatst:
comment_1801165

Listen again. Je werkt jezelf op van patrouille agent tot detective. De agent en de detective zijn dus hetzelfde personage.

Bij mij stond het geluid uit, want ik was tevens voetbal aan het kijken. :puh:

Geplaatst:
comment_1801195

Ik vind het toch wel verdomd veel op Grand Theft Auto lijken, het heeft alleen een andere tijd en setting. En dit keer ben je geen crimineel maar een wetshandhaver. Voor de rest zien die gezichten er inderdaad gedetailleerd uit en dit word gewoon een topgame.

Rockstar Games moet Team bondi opkopen en dan word de naam van de studio Rockstar Bondi :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.