Jump to content
Geplaatst:
comment_1801114

Bekijk de eerste van een serie gameplay videos voor L.A. Noire genaamd “Orientation”. Deze video laat de core mechanics van de game zien waaronder het zoeken naar clues, de basisprincipes van ondervragingen en klassieke actie zoals shootouts. Deze video is geheel gemaakt met ingame beelden en geeft weer hoe je jouw detective skills, intuïtie en sluwheid kan gebruiken om een moeilijke zaak op te lossen.

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

• Reacties 55
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1801217

Ik vind dit toch echt een enorm mooi gemaakte game! Ik ga hem zeker kopen. Die graphics zien er gewoon ongelooflijk gaaf uit, zeg. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1801268

Goh, ik begin me toch wel te verheugen op deze game. De gameplay beelden zien er goed uit en volgens mij werkt de besturing als een trein. Grafisch is het echt enorm realistisch, met name de gezichtsuitdrukkingen die net echt lijken. Ik ben benieuwd naar meer beeldmateriaal!

Geplaatst:
comment_1801344

Daaaaaamn kijk die gezichten dat word gewoon de toekomst. En het ziet er zeer goed uit. PS3 exclusive als ik me niet vergis toch ? :puh:

Nee, hij wordt ook op de xbox 360 uitgebracht.

Geplaatst:
comment_1801346

Daaaaaamn kijk die gezichten dat word gewoon de toekomst. En het ziet er zeer goed uit. PS3 exclusive als ik me niet vergis toch ? :puh:

Eerst was het een PS3 exclusive maar later heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat die ook naar de PlayStation 3 zou komen, iets wat ik dus totaal niet erg vind eigenlijk. Kunnen de Xbox'ers er ook van genieten :)

@hieronder, denk niet dat jij de enige bent :)

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Geplaatst:
comment_1801394

Ik ga mezelf denk teleer stellen

deze graphics zijn prachtig maar het zal waarschijnlijk weer met gta 4 fps uitkomen

balen dus

en dan komt er ook weer een uberslechte pc port uit

jammer van rockstar games

Geplaatst:
comment_1801415

Eerst was het een PS3 exclusive maar later heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat die ook naar de PlayStation 3 zou komen, iets wat ik dus totaal niet erg vind eigenlijk. Kunnen de Xbox'ers er ook van genieten :)

?

Geplaatst:
comment_1801475

Het ziet er schitterend uit!

Maar zoals eerder gezegd hier, hopelijk met wat betere fps dan IV...(en ik heb het over de PS3).

Ook lijkt het autorijden eerder arcade, en ben ik nog niet zeker of het wel boeiend kan zijn.

We'll see ^_^

Geplaatst:
comment_1801587

?

L.A. Noire is aangekondigd als PS3 exclusive en later hebben ze toch besloten hem naar de Xbox360 te brengen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.