Jump to content

[GFX] Coca Cola Challenge - Stemtopic


.Levi.

Coca Cola Challenge - Stemtopic  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft volgens jou het mooiste design?

    • TomHagen
      2
    • Gta Ripper
      5
    • jakooza
      12
    • David22
      2
    • Kloep
      5


Recommended Posts

Coca Cola Challenge

Voor meer informatie zie Commercial Touch.

Stemmen t/m 22 juli 2011

In dit topic komen alle ingezonden designs te staan. Nadat de deadline is verstreken zal er een poll worden toegevoegd om te kunnen stemmen op je favoriete deelnemer. Reacties naast het stemmen in de poll zijn uiteraard welkom in het topic.

Het is alweer een tijd geleden dat er een Commercial Touch kwam opdagen. Nu het zover is, gaan we gelijk van start met het welbekende frisdrank merk Coca Cola. Vertaal jouw gevoel bij Coca Cola in een mooi ontwerp en win 3 punten voor in de ranking!

Deelnemers:

Deelnemer 1. TomHagen

post-1925-1308253545,98.png

'Klik' op de afbeelding voor volledige grootte!

Deelnemer 2. Gta Ripper

post-1925-1308253560,89.png

'Klik' op de afbeelding voor volledige grootte!

Deelnemer 3. jakooza

post-1925-1309132166,29.png

'Klik' op de afbeelding voor volledige grootte!

Deelnemer 4. David22

post-1925-1309821032,64.png

'Klik' op de afbeelding voor volledige grootte!

Deelnemer 5. Kloep

post-1925-1309991597,4.png

'Klik' op de afbeelding voor volledige grootte!

Stemmen t/m 22 juli 2011

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Het gaat ongelooflijk snel, de maand inlevertijd zit er al weer op! Het heeft even mogen duren, maar de "Coca Cola Challenge" is eindelijk een feit. Dankzij jullie, de kandidaten van deze challenge is het toch mogelijk en daar zijn -Matthijs- en ik jullie erg dankbaar voor. We zijn benieuwd naar de uitslag, want vanaf vandaag barst de strijdt los!

Nogmaals, veel succes toegewenst en zoals gewoonlijk krijgt de winnaar 3 punten voor in de Ranking en uiteraard de eeuwige roem. Niet te vergeten dat het ook gewoon goed is voor de grafische ontwikkeling. ;)

Je kunt stemmen op je favoriet door middel van een stem in de poll bovenaan het topic! Reacties zijn uiteraard welkom in dit topic.

Stemmen t/m 22 juli 2011

Link to comment
Delen op andere websites

Het werk van jakooza sprint er uit. De colafles met de waterval is een grappige combinatie die goed uitpakt. Het licht-donker contrast en het kleurcontrast tussen de waterval en de voorgrond zijn zeer goed uitgewerkt. De stijl spreekt mij ook aan, het lijkt een gewone foto maar hoe langer je kijkt hoe meer effecten je ontdekt. Da's toch net dat ene wat je toevoegd om het eigen te maken. De typografie is eigenlijk niet zo heel speciaal maar wel erg effectief. Ik zou het ontwerp ook graag als poster-formaat willen zien, met de tekst onder de waterval. Ik denk dat je dan een vrij professionele poster krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eveneens voor het werk van jakooza gekozen. Het is een fraai staaltje werk en ziet er erg goed uit, mijn complimenten. De afbeelding van TomHagen vond ik ook erg leuk bedacht, maar de afwerking rond de hand van God vind ik niet helemaal geslaagd. De overige drie hebben het vanwege het totaalplaatje niet bij mij gered. Bij David22 kwam dat vooral door de tekst die er bovenop lijkt te zijn geplakt en daardoor geen interactie heeft met de rest van de afbeelding.

Link to comment
Delen op andere websites

De inzending van TomHagen is het niet geworden vanwege die hand en de tekst. Het flesje vind ik mooi geïntegreerd tussen de hoogbouw, maar ik vind niet dat je God er bij moet betrekken.

Gta Ripper heeft bij mij ook niet gewonnen. Het is een heel mooi plaatje, maar geen reclameposter: Veel te veel zwart.

Die van Jakooza is het voor mij ook niet. De afbeelding is erg mooi geworden, dat staat voorop, misschien wel de mooiste/origineelste van allemaal. Maar dit is Commercial Touch; het moet een reclameposter worden. Ik zie een flesje waar (bron)water in zit! Was het nou zo dat het flesje bovenaan had gelegen en de cola als een waterval naar beneden was gekletterd in een plas van cola waarin mensen vrolijk bezig waren, dan was dit een topper geweest.

De inzending van David22 is het ook niet geworden. De rode letters knallen er niet uit in het geweld van kleur. Al die kleuren trekken de aandacht in mijn beleving weg van de fles, waar het om gaat.

Kloep krijgt mijn stem. Deze afbeelding ademt Coca Cola; helemaal goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De Coca Cola challenge is alweer geëindigd, helaas, maar langer hoefde het ook niet te duren. jakooza was als snel de favoriet en met nog veel stemdagen te gaan wist hij de kop te behouden. De poll heeft uitgewezen dat jakooza de winnaar is met 14 stemmen tegen de op één na hoogste aantal; 5.

jakooza pakt dus dik de overwinning met zijn large art ontwerp en krijgt daarvoor ook 3 punten voor in de Ranking. Van harte gefeliciteerd met je overwinning! Nog bedankt voor jullie deelname, we hebben weer mooie ontwerpen van jullie mogen zien en natuurlijk ook de leden die hebben gestemd, ontzettend bedankt!

Houdt het Commercial Touch topic in de gaten voor aankomende challenges!

Link to comment
Delen op andere websites

De Coca Cola challenge is alweer geëindigd, helaas, maar langer hoefde het ook niet te duren. jakooza was als snel de favoriet en met nog veel stemdagen te gaan wist hij de kop te behouden. De poll heeft uitgewezen dat jakooza de winnaar is met 12 stemmen tegen de op één na hoogste aantal; 5.

jakooza pakt dus dik de overwinning met zijn large art ontwerp en krijgt daarvoor ook 3 punten voor in de Ranking. Van harte gefeliciteerd met je overwinning! Nog bedankt voor jullie deelname, we hebben weer mooie ontwerpen van jullie mogen zien en natuurlijk ook de leden die hebben gestemd, ontzettend bedankt!

Houdt het Commercial Touch topic in de gaten voor aankomende challenges!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...