NukeTown Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 (bewerkt) Hallo, Ik ben van plan om deel te nemen aan een clanmatch in GTA IV a.s. Zaterdag (morgen dus) Mijn Live is nu alleen verlopen en heb dringend even een Xbox Live code nodig... Code zit gewoon in Black Ops, achter het boekje. Ook in een aantal andere games, maar Black Ops is denk ik het meest bekend.. Wie zou zo vriendelijk zijn mij een code te doneren? Bij voorbaat dank, NukeTown! Bewerkt: 11 februari 2011 door NukeTown Reageren
.Senne Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Maak een nieuwe mail account en daarmee een nieuwe Xbox account, dan heb je toch een maand gratis live als ik me niet vergis? Reageren
Niiek Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 dat is volgens mij weggehaald bij de update toen, was wel handig Alhoewel het maar 3x kon daarna kreeg je geen gratis gold meer Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Het is niet eens een clan hier op gtaforum.nl... Ik vind het een vrij brutale vraag, vooral ook de manier waarop.. Alsof leden op dit forum zelf niet weten waar een LIVE code te vinden is in nieuwe games. Wat niet wegneemt dat je je vraag niet mag stellen overigens. Ik heb geen LIVE code voor je. Wel kan ik je aanraden om gewoon LIVE Gold te bestellen via internet. Er zijn veel betrouwbare sites uit Nederland waar je je codes voor veel minder dan in de winkel online kan bestellen, en waar je ze via PayPal betaling binnen enkele seconden in je mailbox staan. Zonder dat je moeite moet doen om te registreren bij de webwinkel. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje op deze twee websites: Allebei de websites hebben we voor onze clanleden op het forum getest en allebei zijn ze betrouwbaar, leveren zeer snel en zeker niet duur. 12 maanden kost bijvoorbeeld op de eerste site slechts €40,95, 1 maand kost je €10,95. Hoe meer hoe goedkoper natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.