Jump to content
Geplaatst:
comment_1802233

Hey,

aangezien we in het Wat vonden jullie van Undead Nightmare topic toch een beetje offtopic aan het gaan zijn leek het me een goed idee om een topic over een eventueel volgende DLC te maken.

Willen jullie nog een DLC voor Red Dead Redemption of zijn jullie er klaar mee?

Laat het hier weten :)

Vergeet niet op de poll te stemmen ;)

Bewerkt: door TekaLoca

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Red Dead Redemption DLC 12 leden hebben gestemd

1. 1. Zien jullie graag nog een DLC voor Red Dead Redemption?

• Ja, omdat..
      9
    • Nee, omdat..
      3
    • Mischien, omdat..
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1804360

Dát geloof je toch niet? Rockstar is niet blind. Als het niet aan Red Dead lag had Take 2 heel wat minder winst gehaald. Nu hebben ze de basis voor een nieuwe serie, wat bakken met geld en kritisch succes zou opleveren, een win win situatie dus. Ze zouden idioot zijn mochten ze dit niet voortzetten.

Ja, want onderstaande foto is zeer geloofwaardig, hé? :puh:

184_19894_RedDeadRevolution_a.jpg?i=1283526613

Geplaatst:
comment_1805083

Dat geloof je toch niet? Dat hele ding is door een fan in elkaar gestoken.

Rockstar bevestigde dat ze stopten met de Red Dead-serie..

Heb je hier toevallig bewijs van? :)

Maar ontopic:

Het zou wel vet zijn als de volgende DLC Jack Marston zou volgen in bijvoorbeeld de Jaren '20 à la Boardwalk Empire.

Geplaatst:
comment_1805091

Als je zegt dat de Red Dead serie gestopt wordt betwijfel ik het.. Ze hebben toch een tijd gewerkt aan de engine en aangezien die nu eindelijk klaar is lijkt het me logisch om door te gaan met Red Dead Redemption.

Geplaatst:
comment_1808329

Ik zie liever geen nieuwe DLC voor Red Dead Redemption uitkomen.. Ik kan het niet laten, maar zowel de RDR DLC als de GTA DLC hebben voor- en nadelen.. Ik zie liever voor beide franchises in de toekomst dat men van elkaar leert, de San Diego en North studio's, en dan vooral op multiplayer gebied.

Geplaatst:
comment_1809356

Ik zou het wel willen hoor!! :puh: als het maar een goeie DLC is!!Met uh...bijv;nieuwe wapens,nieuwe vervoersmiddelen,in plaats van die vervloekte paarden de hele tijd! :zz: Mischien eentje dat,uh,John met Jack op reis gaat,op zoek naar een bekende Schurk,of een speciaal dier,voorwerp...Zoiets!!Oh ja,downlowdbaar en te koop in de winkel ^_^

Geplaatst:
comment_1811961

Voor alle mensen die goed nieuws verwachten heb ik het volgende:

Rockstar Contemplates a Return to the Gunslingin’ Wild West BRON: http://playstationlifestyle.net/2011/01/04/rockstar-contemplates-a-return-to-the-gunslingin-wild-west/

In addition to being a Game of the Year title, Red Dead Redemption has had its fair share of outstanding DLC. Now that four popular content packs have made their way to the PlayStation Store, many have begun awaiting the next title from the award-winning Rockstar studio. However, we might be seeing more content in the future that will pull us back to the dangerous wild west.

In this month’s issue of Official PlayStation Magazine, Jeronimo Barrea of Rockstar hinted at additional future DLC for Red Dead Redemption. In an interview with Barrea he states:

“For all the games we work on, we have a massive number of ideas that [don't] make it in.”

Red Dead Redemption’s Undead Nightmare pack was arguably the best DLC of 2010, and one that included a great deal of quality content. If Rockstar chooses to let us explore the title again with more content, hopefully it’ll be another pack that adds fun missions, more weapons, and additional modes for the online portion.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.