Geplaatst: 12 februari 201114 jaren comment_1802239 hallo, als ik gta sa wil herinstaleren gaan al mijn savegames verloren. tog? maar kan ik die kopieren en dan op mijn desktop zetten ofzo, dan gta herinstaleren en dan weer terugzetten zodat ik niet al mijn bestanden kwijt ben.
Geplaatst: 12 februari 201114 jaren comment_1802244 hallo, als ik gta sa wil herinstaleren gaan al mijn savegames verloren. tog? maar kan ik die kopieren en dan op mijn desktop zetten ofzo, dan gta herinstaleren en dan weer terugzetten zodat ik niet al mijn bestanden kwijt ben. Ja dat kan, gewoon je San Andreas User Files mapje op je buroblad zetten Dat mapje kan je vinden in je Documenten
Geplaatst: 12 februari 201114 jaren comment_1802248 Was het niet zo dat als je dat deed dat je savegames bleven? Maar ik zou geen risico nemen.
Geplaatst: 12 februari 201114 jaren Auteur comment_1802256 maar lukt het ook als je een mod geinsaleerd hebt? want bij mij werkt die mod niet goed dus wil ik GTA herinstaleren. maar als die mod dat oo blijft heeft het niet veel zin. Bewerkt: 12 februari 201114 jaren door king-eleven
Geplaatst: 12 februari 201114 jaren comment_1802285 Ik heb vorige week ook San Andreas geherinstalleerd en mijn savegames zijn gewoon gebleven. En ik heb het gedaan om precies de rede als jij, enkele mods werkten niet meer.
Geplaatst: 12 februari 201114 jaren Auteur comment_1802298 Ik heb vorige week ook San Andreas geherinstalleerd en mijn savegames zijn gewoon gebleven. En ik heb het gedaan om precies de rede als jij, enkele mods werkten niet meer. oke maar waren die mods toen weg of deden ze het nog?
Geplaatst: 12 februari 201114 jaren comment_1802315 De mods zijn vervangende bestanden van het origineel. Als je hem herinstalleert dan heb je de originele bestanden weer en zijn ze dus weg
Geplaatst: 12 februari 201114 jaren Auteur comment_1802318 De mods zijn vervangende bestanden van het origineel. Als je hem herinstalleert dan heb je de originele bestanden weer en zijn ze dus weg oke bedankt idereen.
hallo, als ik gta sa wil herinstaleren gaan al mijn savegames verloren. tog?
maar kan ik die kopieren en dan op mijn desktop zetten ofzo, dan gta herinstaleren en dan weer terugzetten zodat ik niet al mijn bestanden kwijt ben.