Jump to content

Crysis 2

Flitskikker

Recommended Posts

Geplaatst:

[table=header]cc6012f86ce20ed1d359a9593a772f27.png|Crysis 2

|Uitgever / Ontwikkelaar: Electronic Arts / Crytek

|Uitgavedatum: 22 maart 2011

|Genre: First-Person Shooters

|Spelers: Onbekend

|Ook beschikbaar voor: PS3, XBOX 360

|Adviesleeftijd: RP

|Website: www.ea.com/games/crysis-2[/table]

Spelinformatie

First-person shooter Crysis returns powered by CryEngline 3 and is coming to PS3 and Xbox 360, as well as the PC.

Spelvideo

Crysis invades New York city! Coming to Xbox 360, Playstation 3, and PC. Follow us at twitter.com Find us on facebook.com

video_length.png 2:12

Systeemeisen

[table=header]Minimaal

Processor:|Intel Core 2 Duo Processor @ 2000 MHz, AMD Athlon 64 X2 Processor @ 2000 MHz

Geheugen:|2048 MB RAM

Hardeschijf:|9 GB vrije ruimte

Videokaart:|NVIDIA GeForce 8800 GT met 512 MB VRAM, ATI Radeon HD 3850 met 512 MB VRAM, Intel niet ondersteund

Schermresolutie:|Geen eis

DirectX:|Versie 9.0c

Besturingssysteem:|Windows XP[/table]

Spelinfo en media © 2011 Electronic Arts / Crytek. Spelinformatie door Metacritic.com.

Alle andere merken, handelsmerken en logo's zijn eigendom van hun rechthebbende eigenaren. Alle rechten voorbehouden.

Bekijk Crysis 2 op Flitskikker InfoTool Online.

Ik heb me erg vermaakt met het eerste deel en het tweede deel lijkt ook erg vet te worden. Hij is, helaas voor Crytek, al gelekt op internet (de beta). Erg instabiel, maar ziet er erg mooi uit en de verhaallijn spreekt me ook wel gelijk aan.

Wie is erg nog meer enthousiast over deze game? :)

Reacties op de output van de nieuwe InfoTool (zie boven de lijn) zijn ook welkom. :D

Geplaatst:

Ik zit eigenlijk erg ongeduldig op dit game te wachten. Ik heb de leaked béta afgehaald, maar dan gewoon om een eerste indruk te krijgen. En los van de bugs vind ik dat het game heel wat beter is dan het eerste. Nu dus gewoon wachten tot ik het doosje van het game eindelijk vast heb :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het spel juist best wel tegenvallen. 't Ziet er zeker niet slecht uit met al die goede graphics en effecten, ik baal er alleen van dat het spel zich in New York afspeelt. Het mooie aan Crysis en diens voorganger FarCry waren de ongerepte landschappen. De jungles, de stranden. Ik vind het enorm jammer dat ze dit onderdeel hebben opgegeven. :(

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Net zoals hierboven al is gezegd. De vrijheid is er niet meer. En ik geloof dat de helft niet kapot kan. Wat toch wel 2 van de dingen waren die bij Crysis 1 zo leuk waren.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben het helemaal eens met de twee bovenstaande reacties! Dat vond ik juist de kracht van Crysis 1: de vrijheid. Je kon heel sneaky een berg opklimmen en met een sniper iedereen afknalen. Of je kon via een sluiproute in het hart van de vijandige basis komen, en hoe je dan verder zou gaan kon je weer zelf bepalen. Wel denk ik dat deze New York de mooiste en de meest herkenbare zou zijn in videogames.

AeroCool (gast)
Geplaatst:

ik kan ook veel zin in crysis 2

ik heb crysis 1 gespeeld

en als ik naar alle filmpjes van crysis 2 bekijk krijg ik al erg veel zin in

Heb zojuist de Xbox 360 beta gespeeld, echt een mooi spel :)

EDIT: hoe gebruik ik mijn killstreaks ?

Wist neit dat je die dingen moest pakken, laat maar

Bewerkt: door Sniickers.
Geplaatst:

Crysis 2 is nu al een slechtere FPS-game dan Crysis was.

1) Kan niet om hoekje kijken. Kom op. MW2 werdt vermoord door de PC community door dit voorvan.

2) Kan ook niet gewoon liggen. Dit is toch wel 1 van de meest gebruikte dingen in Crysis als je wilt sneaken. Belachelijk dat ze het eruit hebben gehaald.

3) Graphics zijn kut. In plaats van realisme (Crysis had dat) wordt dit weer een van de vele games met overgebruikte post-effect filters. Heb je die bloom gezien? Bah.

4) Het is overduidelijk weer een console-georiënteerde game, als je naar de bovenstaande punten kijkt.

Hotsakedee, dan maar geen Crysis 2. Zelfs de default controls werken op de computer niet. Kom op. N als nanovision? Ik heb nanovision meteen op Caps Lock gezet, want in de hitte van de strijd is er echt geen tijd om helemaal naar N te gaan met m'n vinger.

Kortom: Crysis 2 is voor mij een beunspel dat een slap aftreksel is van de console versies.

Crysis 2 is nu al een slechtere FPS-game dan Crysis was.

1) Kan niet om hoekje kijken. Kom op. MW2 werdt vermoord door de PC community door dit voorvan.

2) Kan ook niet gewoon liggen. Dit is toch wel 1 van de meest gebruikte dingen in Crysis als je wilt sneaken. Belachelijk dat ze het eruit hebben gehaald.

3) Graphics zijn kut. In plaats van realisme (Crysis had dat) wordt dit weer een van de vele games met overgebruikte post-effect filters. Heb je die bloom gezien? Bah.

4) Het is overduidelijk weer een console-georiënteerde game, als je naar de bovenstaande punten kijkt.

Hotsakedee, dan maar geen Crysis 2. Zelfs de default controls werken op de computer niet. Kom op. N als nanovision? Ik heb nanovision meteen op Caps Lock gezet, want in de hitte van de strijd is er echt geen tijd om helemaal naar N te gaan met m'n vinger.

Kortom: Crysis 2 is voor mij een beunspel dat een slap aftreksel is van de console versies.

ik ben het met je eens, al moet ik nog wel zien of dat bij singleplayer ook het geval is...

en ik denk inderdaad dat punt 4 de oorzaak ervan is...

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Crysis 2 ziet er erg goed uit en ik ben blij dat hij ook naar de consoles komt. Ik zit ook al een hele tijd te wachten op die betá die nog moet komen!!

Geplaatst:

Goh, de trailer ziet er indrukwekkender uit dan de alpha leak :puh: Ik hoop dat Crytek z'n best heeft gedaan, want mij lijkt het nog steeds een gelikte consolespel, maar een matig conputerspel.

Geplaatst:

Goh, de trailer ziet er indrukwekkender uit dan de alpha leak :puh: Ik hoop dat Crytek z'n best heeft gedaan, want mij lijkt het nog steeds een gelikte consolespel, maar een matig conputerspel.

Tja, we zullen moeten afwachten hoe het game er uit zal zien :puh: wss zijn de versie die geleaked is en de demo versie ports van console naar pc, maar laten we hopen dat dit niet het geval is met het volledige game. Over de gameplay kan je discussiëren, maar ik vind dat wat ze getoond hebben er goed uit ziet _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...