Geplaatst: 16 februari 201114 jaren comment_1804600 Hoi Ik heb een vraagje over als je cheats gebruikt. Is het zo als je cheats gebruikt dat het spel dan raar kan gaan werken? Dat had ik namelijk wel bij GTA SA. Toen stond er gewoon een vrachtwagen de grond in!:O ;-)
Geplaatst: 16 februari 201114 jaren comment_1804601 Ligt eraan hoe je ze spawnt, Je kunt ze gewoon goed laten spawnen als je naar de lucht kijkt en niet naar de grond.
Geplaatst: 16 februari 201114 jaren comment_1804602 Hoi Ik heb een vraagje over als je cheats gebruikt. Is het zo als je cheats gebruikt dat het spel dan raar kan gaan werken? Dat had ik namelijk wel bij GTA SA. Toen stond er gewoon een vrachtwagen de grond in!:O ;-) op de xbox en ps heb ik er niet last van gehad DOOR het cheatten. Soms spawn je de voertuigen wel wat raar maar zo erg is dat niet want dan spawn je hem gewoon weer. EDIT: haat aan jou Tijger Alle drie een minuut ertussen Bewerkt: 16 februari 201114 jaren door Pwned.
Geplaatst: 16 februari 201114 jaren Auteur comment_1804780 Ik heb De complete edition voor de pc dus.. Maar bedankt! Heeft iemand nog cheats voor TBOGT ? Groet
Geplaatst: 16 februari 201114 jaren comment_1804786 http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_The_Ballad_of_Gay_Tony%29
Geplaatst: 19 februari 201114 jaren comment_1805752 Je ken ze in muren plaatsen inderdaad. Of in de lucht als je ergens hoog bent. Maar als je gewoon normaal in een beetje normale omgeving staat zullen de cheats goed werken. Tip, voertuigen in muren plaatsen (bijvoorbeeld de bank) en je stapt in zou het kunnen dat je erin valt met de auto. Is een manier om in gebouwen te komen waar je normaal niet in kan
Geplaatst: 21 februari 201114 jaren comment_1806495 Je ken ze in muren plaatsen inderdaad. Of in de lucht als je ergens hoog bent. Maar als je gewoon normaal in een beetje normale omgeving staat zullen de cheats goed werken. Tip, voertuigen in muren plaatsen (bijvoorbeeld de bank) en je stapt in zou het kunnen dat je erin valt met de auto. Is een manier om in gebouwen te komen waar je normaal niet in kan Oow, dat wist ik ook niet Even proberen
Hoi
Ik heb een vraagje over als je cheats gebruikt.
Is het zo als je cheats gebruikt dat het spel dan raar kan gaan werken?
Dat had ik namelijk wel bij GTA SA.
Toen stond er gewoon een vrachtwagen de grond in!:O ;-)