SuperSanderman Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Nou zat ik laatst een beetje te klooien met de video Editor, toen ik het idee kreeg om an een mooi filmpje een screenshot te maken. Ik probeerde het te met printscreen, maar toen ik het screenshot in Paint plakte, had het een mooie zwarte kleur gekregen. Dus: hoe maak ik screenshots? Kan dat met de video-editor? Of moet ik het screenshot converteren? Of is er een apart programmaatje oor nodig? Ik hoor het graag! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Dit moet inderdaad met de video editor kunnen. Alle informatie over de video editor vind je op deze pagina. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Het maken van een screenshot staat niet genoemd op de WikiGTA pagina. Als ik de pagina zo lees (ik heb zelf geen PC versie) lijkt het ook geen functie te zijn in de Video Editor. Over je poging met "prtscrn": Had je op dat moment het beeld gepauzeerd, of terwijl de film afspeelde? In het laatste geval kan het zijn dat de schermafdruk precies op een "dood" frame is gemaakt, en je daarom zwart beeld ziet. Probeer het dan eens terwijl het beeld op pauze staat. Als je het beeld al wel had gepauzeerd, ben ik bang dat Rockstar het maken van screens in de video editor blokkeert. Hier ben ik echter niet zeker van; wacht even totdat er een PC gamer reageert, anders dan bovenstaande optie weet ik niet. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Met Fraps kun je wel screenshots maken zonder dat het beeld zwart is. Reageren
zwierd Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 pak je telefoon ingame, dan staat er ergens de functie camera.. ik weet niet of je dat bedoelt Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Idd Fraps. Je kunt zowel screenshots maken, of gewoon in game filmen zonder naar video editor te gaan. Reageren
SuperSanderman Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 @ iedereen hierboven: Ik bedoel inderdaad een screenshot maken an een gepauzeerd filmpje. En Zwierd: ik bedoel een screenshot zoals je er zelf tegen aankijkt. Ik heb GTA op de pc, dus met de video editor. Met je mobiel een foto maken als je over de kop slaat gaat een beetje moeilijk. Ik zal Fraps downloaden, bedankt hiervoor! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Je kan ook Xfire downloaden en een account aanmaken. Daarna kan je screens en videos ingame maken, die je spel minder vertragen dan Fraps. Daarnaast kan je met andere Xfire-gebruikers communiceren en zelf op het net surfen, ingame. Reageren
Fezz Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Je kan ook je GTA IV in je steam spellen-lijst zetten als short-cut. Druk dan ingame op F12 en druk dan op Shift + Tab om je screenshots te zien ;D Reageren
rora Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Inderdaad Zwierd! Maar dat is toch alleen bij TBOGT & TLAD ? Reageren
blackops Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 pak je telefoon ingame, dan staat er ergens de functie camera.. ik weet niet of je dat bedoelt Kan je helaas geen foto's mee opslaan Je kan natuurlijk fraps downloaden (legaal natuurlijk) maar je hebt natuurlijk ook in Steam,xfire,gamecam een cam functie Reageren
Fezz Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Je kan ook WeGame gebruiken. Ook erg handig. Genoeg keuze dus. edit: Ik zag niet dat hij Fraps al had gedownload Excuses voor de onnodige post Bewerkt: 6 maart 2011 door Fezz Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Printscreen knopje op je toetsenboord. >>> Door Hanneswasco: Dat zorgde net voor een probleem, zie de hoofdpost.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.