Jump to content
Geplaatst:
comment_1804813

Hee daar!

De vraag is simpel: heb jij een sociaal leven of niet? Zit je nooit thuis, ga je wel eens weg met vrienden, kom je maar eens in de maand je kelder uit of heb je nog nooit licht gezien? Niet liegen!

Ik heb zelf wel een mooi sociaal leven. Paar jaartjes terug zat ik liever thuis en ging heel sporadisch weg. Ik zei zelfs tegen alle uitnodigingen die ik kreeg nee, of zei dat ik ging komen om op 't laatste toch een flauw excuus te zoeken. Nu ga ik elke vrijdag -en zaterdagavond op café of uit, ga af en toe karten en andere activiteiten met vrienden. Beetje zoals in de film Yes Man zeg ik nu op alle aanbiedingen om ergens heen te gaan ja, zonder erna toch af te blazen. :)

Hoe zit het bij jullie?

• Reacties 76
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1852075

Als ik eerlijk moet zijn heb ik niet zo sociaal leven ik doe wel aan Hyves en Twitter en heb wel goede vrienden maar nu wordt ik een beetje gepest omdat ik een 'stuut' ben in groep 8 (nu zit ik in de 2e) was dit heel anders toen ging we met de hele vrienden groep leuke dingen doen maar die tijd is nu een beetje voorbij.

Ik hoop dat ik als ik later ouder wordt een nieuw leven te kunnen beginnen/krijgen in Amerika :)

Geplaatst:
comment_1854669

Dat weet ik en zoals ik al in een ander topic zei xD zo lang ik maar geen neger tegen kom is het goed.

Nja, zoek dan maar een baantje voor in huis, want negers tegenkomen doe je daar ook :clown:

En sommige zijn iets agressiever dan die hier in Nederland :schater:

Geplaatst:
comment_1854751

Dat weet ik maar als je in de stad blijft is het goed als je in de zij buurten terecht komt dan kan je het soms wel vergeten.

Jij hebt echt nog een hoop te leren, jongen. Amerika is niet wat jíj denk dat het is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.