Jump to content
Geplaatst:
comment_1804813

Hee daar!

De vraag is simpel: heb jij een sociaal leven of niet? Zit je nooit thuis, ga je wel eens weg met vrienden, kom je maar eens in de maand je kelder uit of heb je nog nooit licht gezien? Niet liegen!

Ik heb zelf wel een mooi sociaal leven. Paar jaartjes terug zat ik liever thuis en ging heel sporadisch weg. Ik zei zelfs tegen alle uitnodigingen die ik kreeg nee, of zei dat ik ging komen om op 't laatste toch een flauw excuus te zoeken. Nu ga ik elke vrijdag -en zaterdagavond op café of uit, ga af en toe karten en andere activiteiten met vrienden. Beetje zoals in de film Yes Man zeg ik nu op alle aanbiedingen om ergens heen te gaan ja, zonder erna toch af te blazen. :)

Hoe zit het bij jullie?

• Reacties 76
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1854883

Dat weet ik maar als je in de stad blijft is het goed als je in de zij buurten terecht komt dan kan je het soms wel vergeten.

Jij hebt echt nog een hoop te leren, jongen. Amerika is niet wat jíj denk dat het is.

Hij is geak he :clown:

Als je daar net komt kan je geen huisje in de stad betalen knul, die zijn daar nogal fokking expensive like OMG, om t maar ff in amerikaanse termen te zeggen.

Geplaatst:
comment_1854900

Weet ik wat hier een luxe huis is is daar een flatje maar gepluimd bestaat er wisselkoers maar ik denk maar zo je moet sluikse iets leuks in je leven gedaan hebben

Typ eens normaal,mét interpunctie.

Krijg hoofdpijn door je teksten te lezen.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1863044

Ik heb een gemiddeld sociaal leven. Niet meer en niet minder :puh: Tijdens de vakantie spreek ik af en toe af met een vriend (zowel om te gamen als om weg te gaan), doe eens een cinemake of zet ik al 's een stapje in de wereld met vrienden of vriendinnen, maar dat doe ik niet zo vaak. Ook met mijn vriendin spreek ik vaak af. Maar als mijn week helemaal volgepropt zit met dingen om te doen, dan wordt ik lastig en geïrriteerd. Neen, geef mij maar een lekker rustige vakantie. Helaas gaat volgende week mijn 'eenzame week' van start: ik heb in elke zomervakantie minstens één week waarop 95% van mijn vrienden op kamp of op reis is of dergelijke :(

Bewerkt: door MidnightMayhem

• 3 years later...
Geplaatst:
comment_2313448

Ik heb een leven, ik heb een sociaal leven en verdien zelfs geld met de sport :D :D

(Ik vraag 5 euro in ruil voor hulp om bijvoorbeeld op hoge gebouwen te klimmen. Tot nu toe heb ik op die manier €531 verdient :D)

Geplaatst:
comment_2313456

Iedergeval wel vrienden in de klas, ook nog van mn basisschool waar ik sws elke vrijdagavond mee chil. Verder altijd wel met veel vrienden in het weekend op bijvoorbeeld het amstelveld voetballen. Ook kijk ik vaak Ajax met vriebden bojvoorbeeld Prima leven dus met veel vrienden waar ik vaak mee chill dus :D

Bewerkt: door KoningJesper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.