Geplaatst: 18 februari 201114 jaren comment_1805275 Met toestemming van VWO-ER Bij deze mocht ik een toernooi voor de PS3 regelen. Uitleg: Ik kijk eerst hoeveel spelers we hebben. Dan ga ik loten en zorg dat de teams 2 bij 2 komen. Zo krijg je dus een 2 VS 2 deathmatch. Ik zal groepen maken & daarna volgt een Knock Out Fase. Regels: - Leaven; Toegestaan, maar hierdoor laat je je teamgenoot in de steek. Allebei Leave = Verlies - Wapens; Je kiest gewoon het normale. Alle wapens zijn dus vindbaar. Je start met je pistol. - Speel eerlijk; Wees eerlijk over de uitslag - 10 Minuten per Deathmatch. - Scores hierin bijhouden. Lijstje; Keurig aanvullen SVP Gtaforum-naam / PSN Mr.Niko-Bellic / WesleytJ Deadline ? Deze stel ik niet op. Waarom ? Mensen zitten met vakanties etc. Ik ga zelf maandag een week naar Spanje, dus dat is nogal onhandig. Go on! Bewerkt: 18 februari 201114 jaren door Mr.Niko-Bellic
Geplaatst: 18 februari 201114 jaren comment_1805331 Leuk! Ik wil wel eens mee doen. Ik schrijf me alvast in. Mijn PSN is: ToxicGorillaZ
Geplaatst: 19 februari 201114 jaren Auteur comment_1805650 Mr.Niko-Bellic / WesleytJ R-fl3x / ToxicGorillaZ\ Lijstje aanvullen aub
Met toestemming van VWO-ER
Bij deze mocht ik een toernooi voor de PS3 regelen.
Uitleg:
Ik kijk eerst hoeveel spelers we hebben. Dan ga ik loten en zorg dat de teams 2 bij 2 komen.
Zo krijg je dus een 2 VS 2 deathmatch.
Ik zal groepen maken & daarna volgt een Knock Out Fase.
Regels:
- Leaven; Toegestaan, maar hierdoor laat je je teamgenoot in de steek. Allebei Leave = Verlies
- Wapens; Je kiest gewoon het normale. Alle wapens zijn dus vindbaar. Je start met je pistol.
- Speel eerlijk; Wees eerlijk over de uitslag
- 10 Minuten per Deathmatch.
- Scores hierin bijhouden.
Lijstje; Keurig aanvullen SVP
Gtaforum-naam / PSN
Mr.Niko-Bellic / WesleytJ
Deadline ? Deze stel ik niet op. Waarom ? Mensen zitten met vakanties etc. Ik ga zelf maandag een week naar Spanje, dus dat is nogal onhandig.
Go on!
Bewerkt: door Mr.Niko-Bellic