Geplaatst: 1 juli 200519 jaren comment_169367 Benodigdheden: -IMG tool -Txd workshop -software om textures aan te passen;photoshop, paint... Werkwijze: Open met de IMG tool GTA3.img in de models folder Zoek een fijne texture die je wilt aanpassen Doe rechtermuisknop op de texture en doe dan extract (kies daarna een folder) open de geëxtracte texture in txd workshop als ze uit meerdere onderdelen bestaat, zal je er eentje uit moeten kiezen om aan te passen doe export as .bmp bij de texture open ze in je photo editting programma, ik gebruik paint pas aan wat je wilt, zoek een beetje waarvoor elk onderdeel staat save als bmp terug naar txd workshop, doe import en selecteer de aangepaste texture die je gemaakt hebt doe nu gewoon save in de img tool doe je replace op de oorspronkelijke texture selecteer de gesavede .txd druk ok om te replacen start SA en ga kijken wat er van geworden is! Ik heb zelf de VCN helicopter en de politieheli veranderd http://img212.imageshack.us/img212/7567/ga...llery1072th.jpg Binnenkort als funmod! edit: als je edit in een ander programma dan paint: -slaag op als .jpg -open in paint -slaag op als 24 bitmap Met dank aan Mclaw hieronder :-)
Geplaatst: 26 juni 200816 jaren comment_1027207 hey, ik heb een texture veranderd in sa vn een Xoomer tankstation, weet iemand waar dit (deze) tankstation(nen) lig(t)(gen)? bedankt
Geplaatst: 14 november 200816 jaren comment_1169601 ik heb een probleem als ik extract dan zegt hij this value is not a valid intenger Bewerkt: 14 november 200816 jaren door jokmenen
Geplaatst: 15 november 200816 jaren comment_1169878 als ik dat doe krijg ik alleen het motorblok en de stoellen
Benodigdheden:
-IMG tool
-Txd workshop
-software om textures aan te passen;photoshop, paint...
Werkwijze:
Ik heb zelf de VCN helicopter en de politieheli veranderd
http://img212.imageshack.us/img212/7567/ga...llery1072th.jpg
Binnenkort als funmod!
edit: als je edit in een ander programma dan paint:
-slaag op als .jpg
-open in paint
-slaag op als 24 bitmap
Met dank aan Mclaw hieronder :-)