Jump to content
Geplaatst:
comment_1806242

Saints Row 3

Ontwikkelaar Volition

Uitgever THQ Inc.

Genre Free Roaming

Platforms PS3, XBOX 360 en PC

Aantal spelers Onbekend

Release 2011

Demo Onbekend

De eerste info over Saints row 3 is bekend. De game komt dit jaar nog uit. Hieronder een aantal artworks.

sr3logo.jpg

d1722b851d457dbb6e48b62282162f29.jpg

sr3girl.jpg

sr3poster_.jpg

• Reacties 350
  • Bezichtigingen 42.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1850042

Ik heb nooit Saint's Row gespeeld, dat zag er slecht en niet vlot uit.

Ikzelf heb Saint's Row 2. Oké, dit spel had niet de beste graphics ter wereld, het verhaal zoog en de physics waren allesbehalve perfect..

Maar ik heb er me mee vermaakt. En énorm vermaakt. Ik heb er al honderden uurtjes opzitten. De mogelijkheden om je auto aan te passen vond ik ook gelimiteerd, maar het aanpassen van je mannetje was erg leuk :) Ik herinner me nog dat ik altijd met de cheat 'Voetgangersoorlog' het spel speelde. Héérlijk stadsoorlogje voeren 0_0

Ik denk dat ik Saint's Row 2 straks nog 's in m'n PS3 schuif :)

Geplaatst:
comment_1850280

Ikzelf heb Saint's Row 2. Oké, dit spel had niet de beste graphics ter wereld, het verhaal zoog en de physics waren allesbehalve perfect..

Maar ik heb er me mee vermaakt. En énorm vermaakt. Ik heb er al honderden uurtjes opzitten. De mogelijkheden om je auto aan te passen vond ik ook gelimiteerd, maar het aanpassen van je mannetje was erg leuk :) Ik herinner me nog dat ik altijd met de cheat 'Voetgangersoorlog' het spel speelde. Héérlijk stadsoorlogje voeren 0_0

Ik heb ook vaak bij sr2 met het costumizen gekl**t, ik vind het erg vet maar met die insirieuse shit heb ik nooit wat gehad. En je kan zeggen van 'dat hoort bij saints row' maar bij deel 1 was het toch een stuk minder als bij deel 3...

Geplaatst:
comment_1852034

Als ze nu iets van GTA V laten zien kun je deze spellen vergelijken want ze hebben dezelfde opties

Als ik een ding heb geleerd dan is het om nooit gta met saints row te vergelijken, Ik weet zeker dat het gaat gebeuren maar het zijn gewoon twee verschillende games in hetzelfde genre.

Geplaatst:
comment_1852072

Als ze nu iets van GTA V laten zien kun je deze spellen vergelijken want ze hebben dezelfde opties

Als ik een ding heb geleerd dan is het om nooit gta met saints row te vergelijken, Ik weet zeker dat het gaat gebeuren maar het zijn gewoon twee verschillende games in hetzelfde genre.

waarom moet je saints row en gta niet vergelijken?

het zijn allebei goeie games dus het moet juist worden vergelijkt worden :puh:

Geplaatst:
comment_1852094

waarom moet je saints row en gta niet vergelijken?

het zijn allebei goeie games dus het moet juist worden vergelijkt worden :puh:

Dat beide goeie games zijn kun je ze nog niet vergelijken.

Saints Row richt zich meer op fun en GTA meer op een verhaallijn.

Geplaatst:
comment_1854053

Ik heb ook vaak bij sr2 met het costumizen gekl**t, ik vind het erg vet maar met die insirieuse shit heb ik nooit wat gehad. En je kan zeggen van 'dat hoort bij saints row' maar bij deel 1 was het toch een stuk minder als bij deel 3...

Ik heb ze bij de E3 eens bekeken en SR3 is geen spel voor jou. punt.

Geplaatst:
comment_1854064

Ik had wat gameplaybeelden van deze game gezien bij gamekings, de graphics zien er dit keer een stuk beter uit dan bij de vorige versies. En het gaat hellemaal over de top met straaljagers gangs met maskers enzovoort. Deel 1 was voor mij de beste versie, omdat deel 2 dezelfde graphics heeft als deel 1 reken ik die game daar een beetje op af. Dat komt omdat ik zo verwend bent met de graphics van GTA IV en L.A Noire, maar dat neemt niet weg dat deze game weer ongelovelijk lachen word.

Geplaatst:
comment_1856252

Mwah. Graphics zien er op zich nog wel redelijk uit, maar de animaties zijn crap en het auto rijden ziet er ook weer crap uit. Autorijden had ik eerder over the top gezien, niet zo... houterig...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.