Jump to content

Bier (eigenlijk bijna al de alcohol) en sigaretten...

Geplaatst:
comment_1806314

Hallo, ik heb sinds laatst een erg vervelend probleempje bij sigaretten. De laatste tijd word ik er echt wat misselijk of slecht van na een paar trekjes, vroeger had ik dit niet. :S Ik rookte normaal gezien minstens 1 (normaal gezien meer) sigaret per 2-3 dagen maar dit is nu totaal niet meer zo door mijn probleem, waaraan ligt het? Het kan niet liggen aan het merk want hetzelfde merk vond ik vroeger nog best lekker. En antwoord ff normaal en niets als 'stop met roken!' en 'kanker!' enzo, ik ben gewoon een sociale roker.

En nu bier. Het is altijd zo al geweest maar na 2 biertjes of wijntjes of zo begint het bitter te smaken en is het totaal niet lekker meer en heb dan echt geen zin meer, waar ligt het nu aan? :s Dit is bij al de alcohol zo, ik ben nergens allergisch voor maar ik kan maar met moeite een beetje dronken worden omdat het dan écht niet meer smaakt... Help?

Thanks.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1844054

Daar verschillen de meningen over. Om te stoppen op afbouwende manier zoals je omschrijft, heb je wel héél veel wilskracht en doorzettingsvermogen nodig. Ik ben zelf helaas ook een roker, en de pogingen die ik tot nu toe heb gedaan, waren allemaal "cold turkey" en zijn me beter bevallen dan te proberen af te bouwen.

Wat ook een idee is, is om van sigaretten over te stappen op shag. Een sjekkie steek je nu eenmaal minder makkelijk op dan een sigaret, daarvan rook je al een stuk minder. En daarnaast is het nog "gezonder" ook, aangezien er niet zoveel smaakstoffen aan zijn toegevoegd zoals bij Marlboro, Lucky Strike, en de duizenden Camel soorten. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.