Jump to content

Geen auto's meer na installeren mods

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem, namelijk nadat ik een auto in gta 4 heb gezet, dat er totaal geen auto's meer rondrijden. Ik heb verder alles goed gedaan(hoop ik). Het opstarten van gta zelf gaat ook goed ik kan ook nog alles doen behalve in een auto rijden omdat die er niet meer zijn. weet iemand wat ik miscchien verkeerd doe?

Geplaatst:

Het is handig als je wat meer informatie geeft, welke mods heb je precies geïnstalleerd en in welke volgorde?

Geplaatst:

Er zit mogelijk een bug in deze mod waardoor je GTA IV niet goed meer kan functioneren. Indien je een backup had van dit voertuig dan kan je deze weer terugzetten. Had je geen backup dan word het helaas GTA IV opnieuw installeren.

Geplaatst:

Het is handig als je wat meer informatie geeft, welke mods heb je precies geïnstalleerd en in welke volgorde?

Ik had eerst een of andere audi geinstalleerd, die werkte niet(ik dacht eerst dat deze mod niet werkte).Gelukkig had ik een backup en daarna deed gta het weer maar na een een nissan skyline er in gezet te hebben(meest gedownload op gta4-mods.com) deed ie het weer niet. :bonk:

Geplaatst:

Heb je de nieuwste patch erop gezet? Zoja dan kan je zover ik weet niet meer modden. Misschien is dat de oorzaak.

ik heb idd de laatste patch, dan zal dat het probleem zijn. In ieder geval bedankt voor de reacties/ ;)

• 11 maanden later...
Geplaatst:

had ik eerst ook, heb computer opnieuw opgestart, en toen waren alle autos er weer en de autos van de mods had ik toen ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...