Geplaatst: 6 augustus 201113 jaren comment_1868646 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty.
Geplaatst: 6 augustus 201113 jaren comment_1868682 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty. Bedoel je die manier van Attachments etc. verdienen? Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen..
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren comment_1868944 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty. Bedoel je die manier van Attachments etc. verdienen? Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. En contracts word bijna niet gebruikt Ik heb er ooit 3 gekocht, staan er nu nog steeds in.
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren comment_1868947 Ik vind het idee achter contracts leuk (het is ook eens iets nieuw), maar ik gebruik ze zelden omdat ik alleen maar slechter scoor dan. Dan wil je steeds op zo kort mogelijk tijd je contract halen, maar duurt het veel langer voordat het je lukt .
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren Auteur comment_1868960 . Bewerkt: 11 november 20168 jaren door HA5H
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren comment_1868997 En contracts word bijna niet gebruikt Ik heb er ooit 3 gekocht, staan er nu nog steeds in. Dat jij ze niet gebruikt zegt niet dat niemand ze gebruikt, ik gebruik ze nog regelmatig.
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren comment_1869008 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty. Ik weet het maar die mogen er echt wel komen omdat je eigenlijk voor nop speelt Bedoel je die manier van Attachments etc. verdienen? Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. Nee vooral met thropies
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren comment_1869014 Maar het gaat toch niet om de trofeeën. Dat zijn extraatjes.. Het gaat er toch om of je het leuk vind?
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren comment_1869099 Zouden de zombies uit BO terugkeren in MW3, of houden ze het bij Spec. Ops?
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren comment_1869104 Ga er maar niet van uit een voor maar ook een nadeel kan zijn dat is tenminste wat ik verwacht geen uitbreidingsets komen of heel weinig bij MW2 was dat toch ook niet het geval hè?
Geplaatst: 8 augustus 201113 jaren comment_1869296 Zouden de zombies uit BO terugkeren in MW3, of houden ze het bij Spec. Ops? Spec. Ops word een survival mode met ook oneindige waves zonder zombies maar denk meer aan Juggernauts. Ook kan je wapens,Sentry Guns en air support kopen. http://www.youtube.com/watch?v=eXQKt21BXnA
Geplaatst: 9 augustus 201113 jaren comment_1869786 Haha lol, owned YouTube xD. Kon hem niet zien op YouTube omdat ik op mijn channel 17 ben (irl ook ;p). Maar op deze manier wel, dank je ^^. En dus na het kijken van de video: Wow . Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dit zag er toch wel gaaf uit. Spec op is zeker dat je met een vriend moet spelen? Of is dit nog iets anders. Hopelijk is er dan iemand op pc die dat eens wil proberen met mij xD. De explosies enz. zagen er iig leuk uit, en het liet ook wel vanalles zien, gaaf .
Geplaatst: 9 augustus 201113 jaren comment_1869810 Ik zie dat SitRep, Steady Aim, Extreme Condition (Marathon) terug komen. Ook valt me op dat ze met Pointstreaks werken. Je krijg dus killstreaks bij een bepaald aantal punten. Op he einde zie je een stukje multiplayer. Als je rechtsonder in de hoek kijkt zie je dat de Predator Missle terug keert. Ook de minimap is in 3D Het ziet er toch goed uit! Ik kan niet wachten tot we meer informatie krijgen volgende maand!
.
Bewerkt: door Visser23