Jump to content
  • Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 70.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1868682

Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend

Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty.

Bedoel je die manier van Attachments etc. verdienen?

Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. :)

Geplaatst:
comment_1868944

Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend

Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty.

Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. :)

En contracts word bijna niet gebruikt :7 Ik heb er ooit 3 gekocht, staan er nu nog steeds in.

Geplaatst:
comment_1869008

Ik weet het maar die mogen er echt wel komen omdat je eigenlijk voor nop speelt ;)

Nee vooral met thropies

Geplaatst:
comment_1869786

Haha lol, owned YouTube xD. Kon hem niet zien op YouTube omdat ik op mijn channel 17 ben (irl ook ;p). Maar op deze manier wel, dank je ^^.

En dus na het kijken van de video: Wow :puh:. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dit zag er toch wel gaaf uit. Spec op is zeker dat je met een vriend moet spelen? Of is dit nog iets anders. Hopelijk is er dan iemand op pc die dat eens wil proberen met mij xD.

De explosies enz. zagen er iig leuk uit, en het liet ook wel vanalles zien, gaaf :D.

Geplaatst:
comment_1869810

Ik zie dat SitRep, Steady Aim, Extreme Condition (Marathon) terug komen.

Ook valt me op dat ze met Pointstreaks werken. Je krijg dus killstreaks bij een bepaald aantal punten. Op he einde zie je een stukje multiplayer. Als je rechtsonder in de hoek kijkt zie je dat de Predator Missle terug keert. Ook de minimap is in 3D

Het ziet er toch goed uit! Ik kan niet wachten tot we meer informatie krijgen volgende maand! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.