Jump to content
  • Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 70.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1876950

Ligt het aan mij of zijn die foto's echt achterlijk mooi ?

XP Ziet er ook wel vet uit,als ik de kans had om daar heen te gaan zou ik zoiezo gaan maar voor 100(?) Dollar en helemaal in LA denk ik er niet over :7

Geplaatst:
comment_1876970

Ze zien er inderdaad allemaal erg mooi uit. Zou de derde foto een Multiplayer Map zijn? Zou wel leuk zijn om een Map te hebben met verschillende verdiepingen.

Screenshot2011-08-31at70640PM.png

Er zal een disk met een speciale opdruk inzitten.

Een jaar lang gratis lidmaatschap voor Call of Duty: Elite.

Kopers krijgen binnen Elite een Founder-status, dit geeft hen onder andere meer XP.

PlayStation 3: Animated Timeline-thema.

Xbox 360: Special Ops Juggernaut outfit voor hun avatar.

Een field journal met meer dan 100 pagina's aan "authentieke militaire schetsen, diagrammen en teksten."

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Geplaatst:
comment_1877017

Waren er eigenlijk ook al vorige COD XP weekends, en maakte ze daar alles al bekend, of waren er dingen die ze achterhielden :puh:? Ik hoop toch het laatste, want het is natuurlijk nog veel leuker als je tijdens het spelen nog nieuwe features ontdekt.

Geplaatst:
comment_1877036

Uhm, de helft ervan zijn wel tekeningen, en het is bij elke CoD dat je mooie screens krijgt te zien... tot je het zelf speelt.

Dan kan iemand hier heul mooi tekenen

Kijk eens naar de 2de, 3de en 5de screen... Da zijn puur tekeningen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.