Geplaatst: 8 september 201113 jaren comment_1878721 Je gelooft toch zeker niet dat er 20 DLC's uitkomen. Dat je in die verkooptruc trapt..
Geplaatst: 8 september 201113 jaren comment_1878732 En dan nog.. niet iedereen hoeft DLC. Ik bijvoorbeeld vind dat Elite niets voor mij aangezien ik, na Escalation en Annihilation van Black Ops, niks meer ga aanschaffen van mappen. Dus voor mij is het sowieso al niks..
Geplaatst: 8 september 201113 jaren comment_1878736 En dan nog.. niet iedereen hoeft DLC. Ik bijvoorbeeld vind dat Elite niets voor mij aangezien ik, na Escalation en Annihilation van Black Ops, niks meer ga aanschaffen van mappen. Dus voor mij is het sowieso al niks.. Ik heb alleen Annihilation van Black Ops, omdat ik die gratis gewonnen heb, ik zou er (ook) nooit geld aan uitgeven, maar als het dan toch via elite kan xD. Ik weet alleen niet of ik de hardened edition nu wel of niet ga kopen. Er komt iig nog wel meer dan alleen maps qua DLC's voor MW3 (zeggen ze). Wel vreemd dat ze dat nu al weten, terwijl ze ergens zeiden dat ze tijdens het creëren van de game zogezegd "nooit" op voorhand aan de DLC's denken xD. Wel dus.
Geplaatst: 8 september 201113 jaren comment_1878740 Ik ben bang dat ze gaan doen van: DLC inclusief: 3 oude maps van vorige Call of Duty's en 2 nieuwe maps die gewoon keihard falen.
Geplaatst: 8 september 201113 jaren comment_1878758 Maar 20 DLC's is gewoon niet normaal. Doe gewoon 7 of 8 mappen in één mappack voor 12 MS Points. Maar 20 DLC's gaat me te ver.
Geplaatst: 8 september 201113 jaren comment_1878786 Dat is nog altijd overdreven he, tenminste, tegen betaling.
Geplaatst: 9 september 201113 jaren comment_1878883 ik moet eerlijk zeggen ik heb nog nooit DLC gekocht... ( behalve GOTY editions ) ik vind het maar geldklopperij
Geplaatst: 9 september 201113 jaren comment_1878904 GOTY edition's tellen niet mee. Want je koopt gewoon het spel en krijgt de map's erbij. Het lijkt me reeël dat er maar zo'n 4 of 5 uitkomen. Toch kijk ik er wel naar uit. Toch denk ik wel dat de prijs van de hardened edition niet klopt. Want er zijn altijd 3 versies. Normal, Hardened en Prestige. Prestige word dan zo'n 150 euro. Als de Hardened 120 word. Ik geloof er persoonlijk niks van.
Geplaatst: 9 september 201113 jaren comment_1879121 GOTY edition's tellen niet mee. Want je koopt gewoon het spel en krijgt de map's erbij. Het lijkt me reeël dat er maar zo'n 4 of 5 uitkomen. Toch kijk ik er wel naar uit. Toch denk ik wel dat de prijs van de hardened edition niet klopt. Want er zijn altijd 3 versies. Normal, Hardened en Prestige. Prestige word dan zo'n 150 euro. Als de Hardened 120 word. Ik geloof er persoonlijk niks van. ik vind juist zo'n GOTY Edition, een volle game... ik heb al de neiging als ik hoor dat het spel DLC krijgt, gewoon een jaar te wachten tot de GOTY uit komt ( en dat doe ik bij veel games ( bijv. fallout 3, borderlands, mass effect , Company of Heroes etc etc... )) elke keer als ik de maingame heb, en ik hoor dat er DLC aankomt, denk ik altijd: tja, dat is dan toch weer een stukje van het totale plaatje ( de totale game ) wat ik nu niet heb... er zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals GTA4 ( episodes of LC ) en Assassins Creed 2 ( brotherhood / revelations ), dat zijn echt DLC's die een waarde hebben buiten het spel... Bewerkt: 9 september 201113 jaren door commando
Geplaatst: 10 september 201113 jaren comment_1879149 Brotherhood en Revelations zijn echter geen DLC's maar ik snap wel dat je dan de GOTY edition koopt. Maar die komt pas een jaar en soms 2 jaar later uit. Zolang kan ik niet wachten met mw3 spelen.
Geplaatst: 10 september 201113 jaren comment_1879257 Niemand verplicht je het te kopen.. Jawel. De massa doet dat. Veel mensen gaan de mappacks spelen, en dan vooral de zombie-maps.
Geplaatst: 10 september 201113 jaren comment_1879312 Niemand verplicht je het te kopen.. Jawel. De massa doet dat. Veel mensen gaan de mappacks spelen, en dan vooral de zombie-maps. Toch verplicht niemand je
Geplaatst: 10 september 201113 jaren comment_1879404 Het is niet echt verplichten, maar als iedereen waarmee je speelt de map pack koopt en jij niet is dat best irritant aangezien je die die maps niet hebt.. En dat zal nog irritanter worden als er game modes in de dlc zit, aangezien je die vaker zal spelen dan maps..
.
Bewerkt: door Visser23