Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 71.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1896243

Heb net wat filmpjes van MW3 zitten kijken. Activision probeert hiet echt het kapitaalintensief te werken zeg. Minimale inspanning voor maximale winst. Vrijwel alles is nog hetzelfde met alleen noemenswaardig de nieuwe maps, een andere singleplayers en wat kleine aanpassingen in de single player. UI, graphics, textures, wapens, opmaak. Structureel is alles precies hetzelfde als MW2. Morgen ligt zal de winkel in de schappen liggen en woensdag kotst de grote meerderheid het spel al uit. Klagend over het gebrek aan vernieuwingen. Well... you've been

.

Kga 'm zeker ook spelen (niet kopen). Maar ik ben bang dat ik er snel op uitgekeken zal zijn omdat ik al precies weet wat ik moet verwachten.

Geplaatst:
comment_1896255

Ik heb 'm (tegen m'n principes in) gaan halen op de midnight launch, en ben er zeeeer tevreden over. Ik heb bewust geen enkele leaked video gekeken en geen info opgezocht, dus alles is nog nieuw voor me. Ziet er zeer balanced uit, en matchmaking gaat 10x vlotter dan MW2. K/D na m'n eerste 4 matchjes op compleet onbekende maps is nu 1.7 en heb al even wezen snipen, dus ik ben zeer blij. :clown:

Geplaatst:
comment_1896369

Ik heb hem een half uurtje gespeeld bij een vriend van mij maar het is me duidelijk geworden dat het mw1+mw2 is. Minimaal werk voor maximale winst. Ik ben er van overtuigd dat ik hem niet koop, het kriebelde wel een beetje vanochtend maar gelukkig maar niet gedaan. Veel plezier als je hem hebt, je hebt er gegarandeerd een hoop lol ervan maar ik vind het teveel hetzelfde lijken.

Geplaatst:
comment_1896555

Man, ik haat dit spel nu al. Die mappen zijn waaay te groot, je wordt genaaid door lvl 50-gastjes wie hun wapens al helemaal geupgrade zijn, ze komen steeds in de rug. Serieus fuck dit..

Grootte van de maps vallen best mee, hoewl die no-lifers wel iritant zijn ja...

Geplaatst:
comment_1896565

Misschien dat ik deze game wel is bij een vriend speel, maar ik ga hem niet zelf kopen waarschijnlijk.

Ik wil hem toch alleen hebben voor de singleplayer, aangezien ik die multiplayer echt beu ben.

En om daar 60 euro aan uit te geven, nee dat zie ik niet echt zitten. :N

Geplaatst:
comment_1896581

Ik heb daarnet een paar uurtjes met twee vrienden van op kot MW3 wezen spelen op m'n laptop. Die vrienden waren voorheen BF3 "fanboys" en dachten dat MW3 zoog, maar nu gaat één van de twee MW3 morgen al aankopen en de andere gaat ervoor sparen. :puh: We hebben de hele tijd zitten snipen, echt heerlijk in dit spel. :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.