ik wil graag voor mijn server dat als een speler connect dat dan dus eerst wordt gecontroleerd of een speler al ooit een poppetje heb gekozen (heb ervaring met dini ) dat je dan meteen wordt doorgelinkt naar de public "OnPlayerSpawn" en anders wordt je doorgelinkt naar de public "OnPlayerRequestClass".
is er misschien dus een functie waarmee je kan zeggen naar welke callback de speler verder moet. (ik weet dat er iets mogelijk is door gochelen met de returns. dus als je 1 returnt ofzo dat je dat script dan weer kan gebruiken in een andere callback maar hoe?)
hallo,
ik wil graag voor mijn server dat als een speler connect dat dan dus eerst wordt gecontroleerd of een speler al ooit een poppetje heb gekozen (heb ervaring met dini
) dat je dan meteen wordt doorgelinkt naar de public "OnPlayerSpawn" en anders wordt je doorgelinkt naar de public "OnPlayerRequestClass".
is er misschien dus een functie waarmee je kan zeggen naar welke callback de speler verder moet. (ik weet dat er iets mogelijk is door gochelen met de returns. dus als je 1 returnt ofzo dat je dat script dan weer kan gebruiken in een andere callback maar hoe?)
mvg,
-M