Jump to content
Geplaatst:
comment_1809198

Helaas moeten wij afscheid nemen van onze Moderator Visser23. Onlangs heeft Visser23 aangegeven zijn functie neer te leggen als Moderator wegens andere behoeftes, waar wij natuurlijk alle respect voor hebben. :)

Namens de crew wil ik Visser23 bedanken die sinds augustus 2009 een trouwe dienst heeft bewezen bij Games en voor de inzet die hij heeft getoond voor het forum. Je blauwe jasje mag je uiteraard houden, onder voorwaarde dat je je vaak genoeg laat zien in je groene jacket. ;)

Niemand minder dan Silverbyte neemt het stokje over en zal dus naast Graphics ook een oog(je) in het zeil houden in het Games gedeelte van GTAForum. Dat Silverbyte zichzelf al heeft bewezen wisten wij al, maar heeft ook laten zien dat het onderwerp 'Games' een van zijn favorieten onderwerpen is. Veel succes toegewenst, samen met je naaste collega Kai-ShockWave natuurlijk.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1809353

Bedankt voor al je inzet in Games, Visser23! Je was een prettige collega om mee samen te werken.

Hopelijk blijven we je nog lang actief zien op het forum.

En Silverbyte, welkom! Heel veel succes in games, maar dat komt zeker goed. Op een goede samenwerking. :bier:

Geplaatst:
comment_1809357

Visser23 spijtig dat je weg gaat als moderator. Je was een erg goede mod. SilverByte ik wens je veel succces met naast graphics ook het games fora te moderaten nu.

Bewerkt: door Megadreams

Geplaatst:
comment_1809386

Jammer Visser, ik zag wel dat je ook steeds minder actief was op het forum. Maar dat je echt zou stoppen als moderator had ik niet verwacht, goed werk verzet en wij danken daarvoor. :)

Succes Silverbye, maak er wat moois van!

Geplaatst:
comment_1809388

Jammer Visser, ik zag wel dat je ook steeds minder actief was op het forum. Maar dat je echt zou stoppen als moderator had ik niet verwacht, goed werk verzet en wij danken daarvoor. :)

Succes Silverbye, maak er wat moois van!

Je wenst Silverbyte nu al gedag. :puh:

Succes Silverbyte en bedankt Visser.

Geplaatst:
comment_1809496

Als moderator heb ik weinig met je van doen gehad, kwestie van verschillende interesses. Maar die award heb je niet voor niks gewonnen, dus laten we hopen dat je toch actief kan blijven, zodat de kennis niet verloren gaat.

Geplaatst:
comment_1810019

Kevin, maat je hebt het zo ver geschopt in zo'n korte tijd. Je bent een top gosert! Ik zal je wel missen in de Gamesfora's. :)

Maargoed, ik hoop dat ik je nog wat spreekt op MSN. :)

Silverbyte, veel succes met je nieuwe onderhoudspost. knipoog.gif

Geplaatst:
comment_1810057

Kevin, jammer dat je stopt met je functie. Je was een altijd erg actieve moderator die overal op het forum verscheen. Respect! thumbsup2.gif

Jort, gefeliciteerd met je nieuwe taken. Nu verwacht ik wel weer een rondje in 'T Goudhaantje. biertje.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.