Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Saint Mark's Bistro

Dit is die missie waar je naar het vliegveld moet gaan, vlietuig moet jatten en dan door de corona achter dat vliegtuig moet vliegen, maar in de screenshot van de walkthrough staat dat je een "Jet" moet jatten, maar ik moet iedere keer zo'n hele slome "plane" jatten waarmee ik dat andere vliegtuig niet meer kan inhalen nadat ik ben gekeerd.

Wat moet ik doen?? Ik kan alleen deze missie doen om verder te komen int verhaal denk ik, want er zijn voor de rest geen andere missies te doen, behalve die scholen.

Featured Replies

Dit is die missie waar je naar het vliegveld moet gaan, vlietuig moet jatten en dan door de corona achter dat vliegtuig moet vliegen, maar in de screenshot van de walkthrough staat dat je een "Jet" moet jatten, maar ik moet iedere keer zo'n hele slome "plane" jatten waarmee ik dat andere vliegtuig niet meer kan inhalen nadat ik ben gekeerd.

Wat moet ik doen?? Ik kan alleen deze missie doen om verder te komen int verhaal denk ik, want er zijn voor de rest geen andere missies te doen, behalve die scholen.

Uhm...bedoel jij niet de missie Free Fall?

saint mark's bistro is dat je naar LC gaat om een paar gasten te vermoorden... ;)

• Author

oh ja, srry Free Fall bedoel ik, maar hoe kun je die ut beste doen dan, in de walkthrough staat geen beschrijving

Edited by sanomega

Dat is niet Saint Mark's Bistro. Die jij bedoeld is Freefall volgens mij.

Je moet hoger vliegen. Eenmaal als je hem ziet moet je omdraaien, ietsjes langzamer vliegen, en als hij onder je zit moet jij ook naar onderen duiken.

• Author

ik heb wat gelezen en zal het proberen, ik laat wel weten of het is gelukt