Geplaatst: 1 juli 200420 jaren comment_11437 Ja,de naam zegt het al ik ben vanplan om gta 3 te gaan kopen voor op de ps2 en de p.d! Ik heb nu wel gta:vc maarja wil ook eens wat anders Dus daarom de vraag is gta 3 wat!? De missies de wapens de auto's!? Ik ben benieuwd of het een aanrader of afrader is! Je moet eraan denken dat ik het minimaal 3 uur met de game moet vol houden Dan vind ik het oke LOL Du wat vinden jullie van gta 3!?
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14267 GTA 3 Vind ik een superspel. Als ik eerlijk ben eigenlijk nog beter dan Vice City, de stad is namelijk veel uitgebreider. In Vice City heb je haast geen hoogteverschillen en in GTA 3 wel. Verder heb je er metro's, treinen en nog veel meer leuks. Alleen jammer dat er geen motoren en zo weinig wapens zijn.
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14276 GTA III is inderdaad goed en superieur tegenover GTA I&II maar je karakter is minder cool als in vice city
Geplaatst: 12 juli 200420 jaren Auteur comment_14383 Waarom is die minder in gta 3 dan in vice city!??
Geplaatst: 15 juli 200420 jaren comment_15326 ik vind heb juist leuker dan in VC..vooral zijn kleren...hij heeft wel een beetje een rare kop maar dat neem ik op de koop toe
Geplaatst: 26 juli 200420 jaren comment_17167 miss ga ik 'm maar kopen,.. zoals ik t nu hoor klinkt t wel vet
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18510 hey t-gta heb jij gta 3 nu al gekocht> vind je hem leuk ?
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18567 ik vind gta3 wel vet ,, alleen ik had het spel ff geleent van lunatic ik ga ff denk vice city en gta3 kopen voor bij me moeder thuis!
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18662 gta3 is leuk omdat er een ak74 in zit en diablo stallion is ook cool
Geplaatst: 7 augustus 200420 jaren comment_19211 Ik vind gta3 leuker als vc maar vc vind ik weer beter! In Vice City snap ik het verhaal niet helemaal en in gta3 wel! :rolleyes:
Geplaatst: 7 augustus 200420 jaren comment_19227 :o :o jeetje bij mij is het weer andersom :o :o de verhaallijn bij gta 3 vond ik erg onduidelijk(maar misschien was dat omdat dat mijn 1e spel was op de ps2!) en bij vice city echt wreed!!!
Geplaatst: 8 augustus 200420 jaren comment_19304 ik vind alle verhaalijnen van alle spellen slecht. ze zijn erg onduidelijken niet echt spannend bij gta 3 was het wel effe cool dat je met een klein pistooltje in een flat naar catalina en miguel ging en dat daarna catalina miguel neer schoot maar ik vind dat the getaway wel een goed verhaallijn heeft eerst word je vrouw doodgeschoten en je zoontje ontvoerd en ddaarna moet jij klusjes doen voor de man die jou zoon heeft ontvoerd echt gaaf Bewerkt: 8 augustus 200420 jaren door tim13
Ja,de naam zegt het al
ik ben vanplan om gta 3 te gaan kopen voor op de ps2 en de p.d!
Ik heb nu wel gta:vc maarja wil ook eens wat anders
Dus daarom de vraag is gta 3 wat!?
De missies de wapens
de auto's!?
Ik ben benieuwd of het een aanrader of afrader is!
Je moet eraan denken dat ik het minimaal 3 uur met de game moet vol houden
Dan vind ik het oke LOL
Du wat vinden jullie van gta 3!?