Opiniepeiling 34 leden hebben gestemd
-
1. Op welke partij stem jij op 2 maart 2011?
-
Ik ben niet stemgerechtigd14
-
VVD4
-
PvdA1
-
PVV4
-
CDA0
-
SP3
-
D663
-
GroenLinks0
-
ChristenUnie0
-
PvdD0
-
SGP0
-
50+0
-
Een andere partij, namelijk...1
-
Ik ben stemgerechtigd, maar stem niet4
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Morgen zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten. Volgens velen belangrijker dan ooit, omdat hiermee indirect de Eerste Kamer gekozen gaat worden en het belangrijk is voor de huidige regering om daar een meerderheid te hebben. Dat lijkt spannend te gaan worden en veel gaat afhangen van het feit of mensen überhaupt gaan stemmen. Het verwachte opkomstpercentage ligt rond de 40%, een dieptepunt.
Ik ben benieuwd wat de leden van het forum gaan stemmen. Zijn wij een beetje een representatie van de Nederlandse bevolking die morgen gaat stemmen? Stem dus alsjeblieft serieus in de poll: mag je niet stemmen, vul dat dan ook gewoon in de poll zo in.
Ikzelf ga sowieso stemmen, maar ben er nog niet voor de volle 100% uit. Waarschijnlijk gaat het D66 worden. De nationale debatten, zoals gisteren bij 1Vandaag en vanavond bij de NOS, zeggen me niets: op die mensen kan ik toch niet stemmen. Gisteravond heb ik ook nog een debat gevolgd van de lijsttrekkers in mijn provincie Overijssel, en dat zei me toch stukken meer. Mede daarop ga ik mijn keuze dan ook baseren.