July 1, 200520 yr Ik heb de diverse driving school missies gedaan. Als ik klaar ben resteert er nog 'back to school'. Is dit gewoon om te oefenen, of moet ik alles op goud krijgen voor 100%? Ik heb er nu nog een aantal met de hakken over de sloot gehaald. Edited July 1, 200520 yr by Hollo
July 2, 200520 yr Maar ik snap één dingetje niet, ik ging een Save-Game voor iemand doen! Maar, die had helemaal geen enkele school gedaan! En hij was toch op het derde eiland, kan dat eigenlijk wel? :huh:
July 2, 200520 yr Maar ik snap één dingetje niet, ik ging een Save-Game voor iemand doen! Maar, die had helemaal geen enkele school gedaan! En hij was toch op het derde eiland, kan dat eigenlijk wel? :huh: De Driving School moet sowieso gedaan worden. Misschien heb je verkeerd gekeken.
July 2, 200520 yr Maar ik snap één dingetje niet, ik ging een Save-Game voor iemand doen! Maar, die had helemaal geen enkele school gedaan! En hij was toch op het derde eiland, kan dat eigenlijk wel? :huh: De Driving School moet sowieso gedaan worden. Misschien heb je verkeerd gekeken. Oja, ik had verkeerd gekeken bedankt! Hij had alleen de Drivingschool gedaan!
Ik heb de diverse driving school missies gedaan.
Als ik klaar ben resteert er nog 'back to school'. Is dit gewoon om te oefenen, of moet ik alles op goud krijgen voor 100%?
Ik heb er nu nog een aantal met de hakken over de sloot gehaald.
Edited by Hollo