Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2196374

Thank you, noobs! Doordat Battlefield 3 gratis te downloaden is op Origin zijn er nu verschrikkelijk veel nieuwe spelers, die allemaal geen tot weinig ervaring hebben. Perfect dus om de beste stats te krijgen. Vandaag mijn record verbroken: 233 kills, 0 deaths. cool2.gif

post-61247-0-08138900-1401561271_thumb.png

Geplaatst:
comment_2197815

Heb een paar dagen geleden Battlefield 3 bij Orgin gedownload. Ik ben normaal helemaal geen pc gamer en al he-le-maal geen first-person shooter fan. Toch moet ik zeggen dat, ondanks ik er nog meer weinig van snap en bak, ik Battlefield een redelijke leuke game vind en ik snap ook niet dat CoD (een afschuwelijke gamereeks) zo populair is. Dit is toch veel leuker?

Geplaatst:
comment_2197838

Heb een paar dagen geleden Battlefield 3 bij Orgin gedownload. Ik ben normaal helemaal geen pc gamer en al he-le-maal geen first-person shooter fan. Toch moet ik zeggen dat, ondanks ik er nog meer weinig van snap en bak, ik Battlefield een redelijke leuke game vind en ik snap ook niet dat CoD (een afschuwelijke gamereeks) zo populair is. Dit is toch veel leuker?

COD is populair bij kinderen en bij mensen die geen tactiek willen in een game om te winnen
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2201473

Ja, vliegen is ook mijn probleem. :puh:

Ik speelde een tijdje terug Co-op, en dan die vlieg missie met Mekane, en ik vloog eerst, h zei dat ik het niet kon. Mekane gaat, faalt ook hard... :7 Ik ben sowieso ook niet goed in vliegen op PC. In GTA kan ik met moeite een heli de lucht in krijgen.... :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.