Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1888829

Ik kon het BF2 sfeertje niet helemaal terug vinden , maar het leek ook niet op BFBC2 , ik denk er vandaag over na :puh: Ik heb toch wel de neiging hem te kopen.

Edit:

BF3 Limited edition besteld :dans:

Limited is toch beter dan de normale he? Of..?

Geplaatst:
comment_1888878

Volgens mij is hij wel beter, je krijgt er een paar uitbreidingen bij die je later denk ik zou moeten kopen als je je ze wil :) dus je krijgt de BF 3 versie + gratis uitbreidingen( ik geloof 4 extra bf2 mappen in een nieuw jasje, enkele bf 2 wapens en nog wat andere nieuwe dingen denk ik) :tu:

Bewerkt: door StijnGTA

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1888973

Bij de Weeeehkamp, is de limited edition goedkoper dan de normale :S Dus ik heb de limited gekocht :D Maar ik ben Donderdag op vakantie...

Geplaatst:
comment_1888976

Bij de Weeeehkamp, is de limited edition goedkoper dan de normale :S Dus ik heb de limited gekocht :D Maar ik ben Donderdag op vakantie...

das balen :puh: maar kijk uit e want zoals bij de gamamania moet je hem binnen de 48 uur ophalen :puh:

Geplaatst:
comment_1888981

Release date(s):

NA October 25, 2011[3]

AUS October 27, 2011

EU October 28, 2011

natuurlijk betekent het niet dat je een EU versie niet op 26 okt kan kopen, de (EU) servers zijn dan denk ik alleen nog niet online ^_^

ik denk overigens ook dat er net zoals bij BFBC2 de eerste week veel server problemen zijn ( EA is niet zo goed in het leren vorige games :bonk: )

Geplaatst:
comment_1888986

Release date(s):

NA October 25, 2011[3]

AUS October 27, 2011

EU October 28, 2011

natuurlijk betekent het niet dat je een EU versie niet op 26 okt kan kopen, de (EU) servers zijn dan denk ik alleen nog niet online ^_^

ik denk overigens ook dat er net zoals bij BFBC2 de eerste week veel server problemen zijn ( EA is niet zo goed in het leren vorige games :bonk: )

Azië is dan zeker tegelijk met Australië?

Geplaatst:
comment_1889004

vreemd, op de Gamemania site staat er de 27ste :?

Edit : soory had je vorige post niet zo heel goed gelezen, dus dit betekend dat we hem kunnen kopen op die dag dan maar nog niet online kunnen ? :-(

Bewerkt: door StijnGTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.