Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1891410

Mijne is atm 1.1 k/d en w/l is iets van 0.76, maar heb nog niet zoveel gespeeld.

En als ik speel is het meestal met wat clanmaten en niet zo heel serieus eigenlijk, meer voor de lol.

Geplaatst:
comment_1891434

K/D is totaal geen goed criterium om naar te kijken.. (als 't om je team gaat) W/L kun je al íets meer mee.

Squad punten tellen hier overigens al lekker mee. Speel altijd met 4 mensen die op TeamSpeak zitten, dan even die lui 3x achter elkaar schockpaddlen en je bent binnen! Alles voor de punten!

Geplaatst:
comment_1891456

K/D is totaal geen goed criterium om naar te kijken.. (als 't om je team gaat) W/L kun je al íets meer mee.

Squad punten tellen hier overigens al lekker mee. Speel altijd met 4 mensen die op TeamSpeak zitten, dan even die lui 3x achter elkaar schockpaddlen en je bent binnen! Alles voor de punten!

Score per minute is bij mij 307, terwijl de meeste van me clan rond de 250 blijven steken en ik dus al minder tijd heb gespeeld voor dezelfde scores.

Geplaatst:
comment_1891483

Co-op is ook best leuk moet ik zeggen, vooral die voertuig missies :puh:

Co-op is idd leuk, heb hem al uitgespeeld op hard, en enkel de derde missie is pittig, rest is goed te doen.

Zodra je weet hoe je de derde missie moet doen is ook die makkelijk :Y

Geplaatst:
comment_1891863

Echt super gave game! Alleen blijf ik het richten lastig vinden tov Bad Company 2 op de PS3. Ik weet niet precies wat er veranderd is maar iets aan het richtsysteem is anders. Kan er maar niet aan wennen :puh: Ik vond het in Bad Company 2 fijner.

Geplaatst:
comment_1891873

Echt super gave game! Alleen blijf ik het richten lastig vinden tov Bad Company 2 op de PS3. Ik weet niet precies wat er veranderd is maar iets aan het richtsysteem is anders. Kan er maar niet aan wennen :puh: Ik vond het in Bad Company 2 fijner.

Dat kan misschien eraan liggen dat je moet wennen, maar het kan ook zijn dat je nog een klote scope/reddot of wat dan ook gebruikt. Dat had ik in het begin ook en nu ben ik gewend aan een soort reddotsight.

Geplaatst:
comment_1891882

Ik ben er nu eindelijk achter gekomen hoe je van volautomatisch naar semi automatisch gaat op je wapen :7 . Gaat zo al stukken beter op lange afstanden :) .

Dat is echt gaaf ja, dan kun je met snel tikken op de schietknop veel beter schieten zonder recoil'. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.