Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1830716

Er zal een demo zijn voor de release! MSXBOX World heeft een interview gehad met de executive producer van Battlefield 3. Volgens mij zal de trailer ergens rond de periode van september-oktober gerealesed worden. Stay tuned voor meer nieuws.

Will a demo coming before the release?

Yes!

Geplaatst:
comment_1831197

Hey wie van jullie heeft al gereseveerd voor BF3? Ik al wel :puh:

Zal ik nog wel doen :D. Maar hey, als ik pre-order op de site van EA, krijg ik dan mijn BF3 in de brievenbus op de dag van de release of...?
Geplaatst:
comment_1831256

Zal ik nog wel doen :D. Maar hey, als ik pre-order op de site van EA, krijg ik dan mijn BF3 in de brievenbus op de dag van de release of...?

Nee dan krijg je gewoon de download versie ik weet niet zeker als ik het maar krijg :puh:

Bewerkt: door SanAndreasStories

Geplaatst:
comment_1831377

Nee dan krijg je gewoon de download versie ik weet niet zeker als ik het maar krijg :puh:

De download-versie, really??? Is er geen manier om het in een doos te pre-orderen bij EA? Ik zou graag willen pre-orderen om het te kunnen spelen op de release of de dagen die volgen en dan ook es die 'Back to Karkand' expansion pack te krijgen.
Geplaatst:
comment_1832427

Deze game gaat ******* awsome worden. Het ziet er gewoon mega realistischer uit als Cod of Bad company (niet dat die

slecht zijn, zeer goed zelf). Kheb em al gereserveerd en zal em op de release hebben.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1843583

Ik ken iemand die voor DICE EA werkt, degene die Battlefield 3 maken :dans: Alleen hij mag er niks over zeggen :bonk:

QFT

Je bent 16 en kent mensen uit (Stockholm) Zweden, die werken bij Dice.

Cool story bro.

Wake Island:

http://enterbf3.com/images/wakebf3.jpg

Gulf of Oman:

http://enterbf3.com/images/gulf.jpg

Sharqi:

http://enterbf3.com/images/sharqi.jpg

Lightning of Karkand:

http://img163.imageshack.us/img163/9821/battlefield3strikeatkar.jpg

Movie:

Bewerkt: door Nemean^inf

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1848365

Op de E3 is bekend gemaakt dat Battlefield 3 op 27 oktober komt. Heb nog geen goede kwaliteit video kunnen vinden van de gameplay die is getoont op de E3. Helaas..

Edit: heb wel de multiplayer trailer

Edit 3: de trailer is nu in HD

:dans:

Hij is helaas niet in HD maar wel het kijken waard. Vraag me af of dit trouwens op de PC is of op de consoles want het ziet er erg goed uit.

Edit 2:

twee screenshots van Battlefield 3 van de presentatie van EA

bf3_tank_sp.jpg.jpg?slideshow=true

bf3_paris_mp.jpg.jpg?slideshow=true

Edit 4: nog twee nieuwe trailers

Geweldig dat je in de multiplayer gewoon idioot grote gebouwen kapot kan schieten. De manier waarop ze instorten ziet er alweer beter uit als in Battlefield Bad company 2. Als de mensen daar ook werkelijk in kunnen zitten zou het helemaal fantastisch zijn.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.