Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1896786

@Stijn, je hebt ook van die spelers die helemaal niet aan het team denken en wat gaan touren in een Tank/Buggy/Mobile AA en voor de rest niks :7

inderdaad, ik erger me er soms echt aan in het begin van het spel dat er een paar noobs gewoon vertrekken met een buggy of tank terwijl hij er enkel in zit. waardoor de helft van je team te voet moet gaan of moet wachten op de volgende buggy die spawnt :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1896797

@Stijn, je hebt ook van die spelers die helemaal niet aan het team denken en wat gaan touren in een Tank/Buggy/Mobile AA en voor de rest niks :7

inderdaad, ik erger me er soms echt aan in het begin van het spel dat er een paar noobs gewoon vertrekken met een buggy of tank terwijl hij er enkel in zit. waardoor de helft van je team te voet moet gaan of moet wachten op de volgende buggy die spawnt :7

Zelfs al sta je er RECHT voor, stoppen ze nog niet terwijl ik dat duidelijk aangeef :7

Verder is het ook kut dat je niet zelf je sqaud kan uitzoeken als je bijv met vrienden speelt..

Geplaatst:
comment_1896810

Zelfs al sta je er RECHT voor, stoppen ze nog niet terwijl ik dat duidelijk aangeef :7

Verder is het ook kut dat je niet zelf je sqaud kan uitzoeken als je bijv met vrienden speelt..

Je kan gewoon een eigen squad aanmaken en uitzoeken hoor :puh:

Geplaatst:
comment_1896811

hoe doe je dat dan ? :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1896814

hoe doe je dat dan ? :)

Ja idd, in BF2 kon dat, maar nu moet je klikken op "Search Sqaud".

Geplaatst:
comment_1896818

Ja idd, in BF2 kon dat, maar nu moet je klikken op "Search Sqaud".

In de Bèta kon je inderdaad niet kiezen bij welke squad je wou, maar nu kan dit wel hoor. ;) Je moet gewoon je huidige squad verlaten, dan een squad selecteren en dan onderaan het scherm op "Join" klikken. ;) Het zit inderdaad nogal weggestoken, maar het is mogelijk.

Geplaatst:
comment_1896852

Ah oké , bedankt, maar ik las paar maand terug een artikel ( http://www.4gamers.be/nieuws/9104/1/Artillery-strike-voor-squad-leaders-in-Battlefield-3 ) , hoe roep je die Artillery dan in?

is dat niet iets dat je kan vrijspelen met een bepaalde kit ? :)

edit: oeps stond al in het artickel, had het pas ne de post gelezen :cab:

Ik heb wel al gezien dat er iemand uit en buisachtig ding, dingen weg schoot die dan van hoog uit de lucht vielen en ontplofte, ik weet niet of het dat is wat je bedoelt :)

Bewerkt: door StijnGTA

Geplaatst:
comment_1896864

Ah oké , bedankt, maar ik las paar maand terug een artikel ( http://www.4gamers.be/nieuws/9104/1/Artillery-strike-voor-squad-leaders-in-Battlefield-3 ) , hoe roep je die Artillery dan in?

is dat niet iets dat je kan vrijspelen met een bepaalde kit ? :)

edit: oeps stond al in het artickel, had het pas ne de post gelezen :cab:

Ik heb wel al gezien dat er iemand uit en buisachtig ding, dingen weg schoot die dan van hoog uit de lucht vielen en ontplofte, ik weet niet of het dat is wat je bedoelt :)

Dat is Mortar, je krijgt een mapje te zien en als mensen iemand spotten krijg je hem te zien, maar je moet er wel precies mee schieten of net raak anders krijg je er geen kills mee.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1897068

Wel stom dat ze dat eerst aankondigen dan, maar misschien in Back To Karkand , aangezien er altijd een eilandje was in Wake Island met artillery's.

Geplaatst:
comment_1897220

Wel stom dat ze dat eerst aankondigen dan, maar misschien in Back To Karkand , aangezien er altijd een eilandje was in Wake Island met artillery's.

In elke map zaten er wel ergens artilleries.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.