Jump to content
Geplaatst:
comment_1810202

logon.gif

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC (met extra aandacht), PS3 en Xbox 360

Aantal spelers 64 (PC) & 24 (console)

Release 25 Okt USA, 26 Okt AUS, 27 Okt, EU 2011

Demo Beta op 12 October '11 vrijgegeven aan de spelers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht en de beta word gelanceerd binnen de 12 maanden.

Het spel is de 12de game in de Battlefield-franchise en is de opvolger van Battlefield 2, released in 2005; dus niet 'Battlefield: Bad Company 3' zoals veel mensen hebben gezegd. Het speelt zich af in 2014.

[table=header]Datum|Video

03/02/'11|

22/02/'11|

01/03/'11|

15/03/'11|

28/03/'11|

13/03/'11|

14/03/'11|

[/table]

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 84.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1918588

Oké, ik ben nu Battlefield aan het installeren. Ben benieuwd!

Voeg me eens toe op Origin, kunnen we samen spelen! ID: Djmaddox :)

Voeg jij maar toe, geen idee hoe dat werkt: Pipovisser

Geen resultaten gevonden. Klik rechtsonderin je Origin scherm anders op die + met dat mannetje.

Geplaatst:
comment_1918592

Geen resultaten gevonden. Klik rechtsonderin je Origin scherm anders op die + met dat mannetje.

Ik vind je ook niet. Misschien moet ik eerst BF3 volledig hebben geïnstalleerd voordat ik je kan vinden. Probeer zo nogmaals.

Geplaatst:
comment_1918786

Als ik speel overheat m'n GPU een beetje en gaat ie grafische glitches vertonen. Hij wordt max 60 graden bij Crysis. Bij BF3 wordt hij 50-60 graden. Ik moet echt een keer die back/front fan installeren. Verder echt supertoppie spel :tu::D

@vis Die moet je unlocken. Ik ben net ook lvl 2, maar ik heb m1911 met Flashlight, suppressor en normaal. Ik kreeg een coupon bij mijn aankoop, maar hij was automatisch geactiveerd

Bewerkt: door Fezz

Geplaatst:
comment_1918790

Als ik speel overheat m'n GPU een beetje en gaat ie grafische glitches vertonen. Hij wordt max 60 graden bij Crysis. Bij BF3 wordt hij 50-60 graden. Ik moet echt een keer die back/front fan installeren. Verder echt supertoppie spel :tu::D

@vis Die moet je unlocken. Ik ben net ook lvl 2, maar ik heb m1911 met Flashlight, suppressor en normaal. Ik kreeg een coupon bij mijn aankoop, maar hij was automatisch geactiveerd

Haha ja, dat snap ik. Ik heb hem geunlocked, maar had niet het juiste wapen geselecteerd. :$

Geplaatst:
comment_1918798

De Tactical Ligt unlocken alleen is natuurlijk nog niet genoeg, daarna moet je eerst je wapen customizen. Dit doe je door bovenaan je scherm op Customize te drukken (wanneer je dood bent en kan kiezen welk wapen je neemt) dan selecteer je een class + wapen en klik je terug op Customize. Daar kan je voor elk wapen kiezen wat voor dingen je er op wilt. ^^

Geplaatst:
comment_1919459

Vandaag gekocht :D

Heb alleen wel iets raars, bij dat 2e lvl van CO-OP met de heli, als ik gunner ben en snel achter mekaar in en uitzoom krijg ik allemaal horizontale strepen in mn scherm die elke keer weer weggaan en teruggaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.